Kolejna spółka gamingowa zadebiutuje na warszawskim parkiecie - w zeszłym tygodniu Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny spółki BoomBit, zaś w poniedziałek 8 kwietnia spółka poinformowała o swoich najbliższych planach związanych z obiecująca zapowiadającym się debiutem. BoomBit podczas IPO chce pozyskać ponad 45 mln złotych, kusząc szeroko zakrojonymi planami rozwoju i korzystną dywidendą w przyszłości.
W ramach emisji akcji serii C na sprzedaż wystawione zostanie do 1,3 mln akcji, z których spółka planuje pozyskanie 46,2 mln złotych. Sam debiut na giełdzie planowany jest na pierwszą połowę maja.
Inwestorzy indywidualni mogą rozpocząć zapisy na akcje już od wtorku 9 kwietnia, zaś ostatnim dniem zapisów będzie 16 kwietnia. Inwestorzy instytucjonalni będą mogli zapisać się na zakup akcji BoomBit w dniach 18-24 kwietnia.
Spółka kusi inwestorów m.in. dobrymi wynikami za I połowę 2018 r., w którym zanotowała ponad 200% wzrost skonsolidowanego zysku netto, a także planami wypłaty przyszłej dywidendy na poziomie od 40 aż do 80 procent zysku za 2019 r.
BoomBit to gdańska spółka gamingowa założona w 2012 r., specjalizująca się w produkcji i dystrybucji gier mobilnych na systemy Android oraz iOS w formule Free to Play (gry są darmowe do pobrania, jednak w toku rozgrywki można skorzystać z udogodnień, oferowanych w ramach mikropłatności, oprócz tego twórcy zarabiają na reklamach w grze). Aktualnie spółka zatrudnia ponad 200 pracowników. W I poł. 2018 r. zanotowała niemal 8,5 mln PLN zysku netto wobec niecałych 2,7 mln rok wcześniej.
Czytaj także: GPW – takiego nieurodzaju dawno nie było