Spodziewamy się, że 3Q’22 sprzedało się ok. 35-40 tys. kopii gry „THoTD”, a w całym minionym kwartale spółka wypracowała 10,7 mln PLN przychodów (+40% r/r). W związku z dalszą intensywną rozbudową zespołów i presją płacową spodziewamy się istotnego wzrostu wynagrodzeń. Na poziomie wyniku EBIT prognozujemy 1,6 mln PLN. Szacujemy, że zysk netto w omawianym okresie wyniósł 1,3 mln PLN. Przez fakt na duże zaangażowani MegaPixel w inne projekty, przesuwamy „PD2” w naszym modelu na początek 2023r. Ponadto mając na uwadze ostatnie informacje o zaawansowaniu prac nad „Fear Effect Reinvented” spodziewamy się debiutu gry w 1Q’23. Pomimo tych przesunięć prognozujemy, że FOR w całym 2022 r. wypracuje 58,5 mln PLN przychodów, 18,1 mln PLN EBIT oraz 15,4 mln PLN zysku netto.
Zmiana prognoz względem poprzedniej rekomendacji wynika z przesunięć m.in. takich gier jak: „Fear Effect Reinvented”, „PD2” na 2023r. oraz uwzględnienie w naszym modelu „Front Mission 3” w przyszłym roku. Wzrost rentowności to m.in. pokłosie lepszej rentowności gry „THotD” od naszych oczekiwań i spodziewanej wyżej marżowości na IP „FM”. Z drugiej strony w związku z dalszą intensywną rozbudową zespołów i presją płacową uwzględniamy istotny wzrost kosztu wynagrodzeń.