Reklama
WIG0,00+0,00%
WIG202 381,97-0,68%
EUR / PLN4,32+0,03%
USD / PLN3,99+0,11%
CHF / PLN4,50+0,03%
GBP / PLN5,05-0,03%
EUR / USD1,08-0,09%
DAX17 716,17-0,11%
FT-SE7 612,44-0,36%
CAC 407 956,41+0,28%
DJI38 989,83-0,25%
S&P 5005 130,95-0,12%
ROPA BRENT82,40-0,47%
ROPA WTI78,25-0,65%
ZŁOTO2 118,45+0,20%
SREBRO23,92+0,08%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

GPW. Wycena akcji Forever Entertainment metodą porównawczą

GPW. Wycena akcji Forever Entertainment metodą porównawczą | FXMAG INWESTOR
Materiał własny
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin

Wyceny Forever Entertainment dokonaliśmy w oparciu o dwie metody: DCF oraz metody porównawczej. Metodzie DCF przypisaliśmy 70% wagi, z kolei analizie porównawczej 30%. Model DCF sugeruje wartość 1 akcji na poziomie 7,2 PLN, natomiast wycena porównawcza dała wartość 1 akcji równą 7,1 PLN. Tak obliczona końcowa wycena sugeruje wartość spółki na poziomie 194,6 mln PLN, czyli 7,2 PLN/akcję.

GPW. Wycena akcji Forever Entertainment metodą porównawczą - 1

GPW. Wycena akcji Forever Entertainment metodą porównawczą - 1

 

WYCENA PORÓWNAWCZA

Poniżej przedstawiamy wycenę porównawczą, która oparta jest, na krajowych deweloperach gier wideo. Analizę oparliśmy na dwóch wskaźnikach: P/E i EV/EBITDA (wskaźnikom przypisaliśmy równą wagę). W przypadku obu wskaźników przyjęliśmy taki sam udział kolejnych lat w wycenie (po 33%). Ostateczna wycena Forever Entertainemtn metodą porównawczą sugeruje wartość 1 akcji na poziomie 7,1 PLN. M.in. w związku z inna skalą działalności i innym profilem vs porównywalne spółki, uwzględniamy ją w naszej wycenie, nadając jej wartość 30%.

Reklama

GPW. Wycena akcji Forever Entertainment metodą porównawczą - 2

GPW. Wycena akcji Forever Entertainment metodą porównawczą - 2

GPW. Wycena akcji Forever Entertainment metodą porównawczą - 3

GPW. Wycena akcji Forever Entertainment metodą porównawczą - 3

 

Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji

Reklama

Czytaj dalej