Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

„Front Mission 2”, „Magical Drop 6”: Forever Entertainment S.A. analiza wyników

|
selectedselectedselected
„Front Mission 2”, „Magical Drop 6”: Forever Entertainment S.A. analiza wyników  | FXMAG INWESTOR
materiał własny
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

W 2023 r. spółka weszła bez większych premier, jednak dzięki wydanym w zeszłym roku remakom („Front Mission 1st Remake” oraz „THoTD”) jak i dalszej istotnej kontrybucji starszego portfela szacujemy, że udało się jej znacząco poprawić wyniki r/r. Całościowo na poziome przychodów prognozujemy 9,0 mln PLN (+50,1% r/r, z czego ok. 1,5 mln PLN to zmiana stanu produktów). W związku z postępującymi pracami wielu gier, wypłacanymi tantiemami dla deweloperów i właścicieli IP oczekujemy wzrostu kosztu usług obcych o ok. 27% r/r. Na poziomie wyniku EBITDA spodziewamy się 1,3 mln PLN (+287,6% r/r). Szacujemy, że zysk netto w omawianym okresie wyniósł 1,0 mln PLN (+407,1% r/r).

Zobacz takze: Omówienie wyników finansowych spółki Forever Entertainment SA (FOREVEREN) – opracowanie na zlecenie GPW

 

 

 

Produkcje - w raporcie za 2022 r. spółka poinformowała, że prace nad realizacją takich gier jak „FRONT MISSION 3: Remake”, a także drugich części remake’ów: „Panzer Dragoon” i „THE HOUSE OF THE DEAD” są na zaawansowanym etapie. Równolegle FOR realizuje prace nad takimi tytułami jak: „Night Slashers: Remake”, „Shadowgate 2”, czy „Fear Effect: Reinvented”.

Reklama

„Front Mission 2” - premiery gry na konsolę Nintendo Switch została ustalona na 12.06.2023 r. Tak jak wskazywaliśmy w naszej ostatniej rekomendacji, spodziewaliśmy się (mając na uwadze różne zespoły przypisane do tych zadań jak i poziom zaawansowania tych projektów), że wydawca (FOR) może pokusić się o nowy rodzaj kampanii sprzedażowych IP „Front Mission” i tym samym wydać kolejne części w odstępach zaledwie półrocznych.

„Magical Drop 6” - premiera gry na konsolę Nintendo Switch i na PC miała miejsce 25.04.2023 r.

Potencjalne nowe projekty - FOR przygotowuje się realizacji kolejnych tytułów i negocjuje pozyskanie dalszych o potencjale sprzedaży, który w ocenie spółki znacznie przekracza potencjał sprzedażowy istotnych tytułów ujawnionych do tej pory. Zgodnie z przyjętą polityką informacyjną spółka będzie prezentować kolejne tytuły, gdy będzie rozpoczynała się ich kampania marketingowa.

Zatrudnienie - FOR zatrudnia obecnie łącznie ponad 250 osób, we wszystkich spółkach, w których posiada zaangażowanie kapitałowe (na przestrzeni 2022r. zwiększono załogę o ok. 18% r/r).

Ulga B+R - FOR planuje wnioskować o ulgę B+R za 2022 rok i skorzystać z dodatkowego odliczenia 243 tys. PLN w ramach tej ulgi. Ponadto w księgach zostały ujęte koszty B+R za lata 2019-2021. Spółka rozksięgowując te koszty zamierza dodatkowo odliczyć od podatku za 2022 rok kwotę 243 tys. PLN (łącznie 486 tys. PLN). Od stycznia 2023 roku FOR rozlicza jednorazowo koszty B+R w RZiS dla danego tytułu w miesiącu jego premiery.

Dywidenda - przy okazji publikacji wyników spółka poinformowała o zamiarze rekomendacji wypłaty 0,1 PLN dywidendy na akcję z zysku 2022 roku. Na ten cel ma trafić 2,7 mln PLN z 9,7 mln PLN ubiegłorocznego zysku (DY = 2,0%). Będzie to drugi raz w historii spółki, kiedy spółka Forever Entertainment wypłaci dywidendę.

Reklama

 

PROGNOZA NA 1Q’23 I NA KOLEJNE OKRESY

„Front Mission 2”, „Magical Drop 6”: Forever Entertainment S.A. analiza wyników  - 1„Front Mission 2”, „Magical Drop 6”: Forever Entertainment S.A. analiza wyników  - 1

 

 

 

Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego

Reklama

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 3.0

Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 3.0

Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 3.0 polega na sporządzaniu przez firmy inwestycyjne raportów analitycznych finansowanych przez GPW. Celem programu jest zwiększenie dostępności analiz dla mniej płynnych spółek, a co za tym idzie umożliwienie inwestorom podejmowanie bardziej świadomych decyzji inwestycyjnych w oparciu o wiarygodne, niezależne źródło informacji o emitencie. Do programu zakwalifikowano 55 spółek notowanych na rynku głównym i 6 na NewConnect.

W edycji na lata 2021-2023 do programu mogły być zgłoszone spółki notowane na rynku głównym oraz NewConnect na dzień 31 maja 2021 roku (z wyłączeniem spółek z indeksu WIG20), które w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie były przedmiotem analiz lub były przedmiotem analiz sporządzanych przez maksymalnie jednego analityka (analiz zawierających wycenę oraz rekomendację kierunkową). Dodatkowymi wymogami były kryterium kapitalizacji spółki co najmniej 50 mln zł (na dzień 31 maja 2021 roku), oraz wskaźnik free float przekraczający wartość 20 proc. (na dzień 31 maja 2021 roku).


Reklama
Reklama