Bank Millennium udostępnił w aplikacji mobilnej możliwość otwierania i obsługi lokat strukturyzowanych, dodał też do aplikacji opcję uzupełniania ankiety MiFID, której wypełnienie pozwala klientowi lepiej ocenić swoją wiedzę i doświadczenie inwestycyjne.
Bank odświeżył też dodatkowo proces w serwisie internetowym Millenet, by otwieranie lokaty strukturyzowanej było równie intuicyjne i wygodne w obu kanałach.
- Stopniowo udostępniamy klientom kolejne produkty inwestycyjne w bankowości mobilnej. Chcemy, by zarządzanie pieniędzmi było dla nich jeszcze wygodniejsze i by również w aplikacji mieli szeroki wybór produktów, w których mogą ulokować swoje oszczędności - mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
- W dobie niskich stóp procentowych klienci coraz częściej szukają alternatyw dla standardowej lokaty bankowej. Mimo iż nadal ponad połowa aktywów finansowych gospodarstw domowych lokowana jest na standardowych lokatach bankowych, w ostatnich miesiącach widoczne są zmiany nawyków oszczędnościowych Polaków, co znajduje odzwierciedlenie np. w zwiększonym napływie do funduszy inwestycyjnych. Klienci chętniej też sięgają po takie produkty jak lokata strukturyzowana, pozwalające oczekiwać potencjalnie wyższych zysków, charakteryzujące się 100% ochroną kapitału w przypadku utrzymania produktu do końca inwestycji. Teraz, dzięki aplikacji mobilnej, mogą z nich skorzystać w dowolnym miejscu i czasie – mówi Tomasz Pol, Dyrektor Departam