Warszawskie studio Image Power S.A. planuje zadebiutować na NewConnect w I kwartale przyszłego roku. Obecna wycena spółki to ok. 30 mln złotych. Firma pracuje aktualnie nad 11 grami i ma w zanadrzu ogłoszenie kolejnych premier. Docelowo chce wydawać 4-5 produkcji rocznie, wykorzystując doświadczenie zdobyte zarówno w branży, jak i poza nią. Za doradztwo dla spółki odpowiedzialny jest Blue Oak Advisory, a domem maklerskim jest BDM.
Spółka jest już po trzech udanych emisjach. W 2019 roku 25,93 proc. akcji Image Power z serii B nabyła notowana na GPW spółka PlayWay. Większość emisji serii C nabyli dotychczasowi akcjonariusze, a emisję serii D, w kwocie miliona złotych, dwóch inwestorów, w tym firma inwestycyjna z Gdańska. W związku z dużym zainteresowaniem rynku, a także planowanym debiutem, na walnym zgromadzeniu podjęto decyzję o zaplanowaniu emisji akcji serii E. Pozyskane do tej pory środki zostały zainwestowane w produkcję 5 gier oraz pre-produkcję kolejnych. Image Power prowadzi także rozmowy z jednym z funduszy inwestycyjnych, aby dalej skutecznie realizować obraną strategię, chociaż władze Spółki nie wykluczają też skierowania oferty do osób fizycznych, w zależności od ostatecznych warunków.
Debiut na rynku NewConnect to ważny etap rozwoju Spółki i wywiązanie się z obietnicy złożonej inwestorom. Według oceny naszych doradców upublicznienie akcji powinno się odbyć w I kwartale 2021 r. Chcemy zasilić grono tych udanych debiutów z branży gamingowej, dlatego aby osiągnąć s