Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

PKO Bank Polski bankową Top Marką 2020

|
selectedselectedselected
PKO Bank Polski bankową Top Marką 2020 | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

PKO Bank Polski utrzymał pozycję najsilniejszego medialnie brandu w branży bankowej. W 13. edycji rankingu Top Marka realizowanego przez magazyn Press i Press-Service Monitoring Mediów zajął pierwsze miejsce w kategorii banki. W zestawieniu ogólnym, obejmującym 500 marek, znalazł się na 3 miejscu. Siła brandu PKO Bank Polski wyniosła 8 165 669 pkt.

Ten wyniki bank osiągnął dzięki liczbie publikacji, skutecznemu dotarciu do odbiorcy oraz jakości komunikacji. W najnowszym badaniu Top Marka przeanalizowano niemal 506 tys. publikacji dotyczących PKO Banku Polskiego. Najwięcej, bo niemal 60 proc. pojawiło się w social mediach, a ponad 37 proc. na portalach internetowych. Wśród tematów dominowały: sponsoring tytularny Ekstraklasy, relacje z rozgrywek i innych wydarzeń sportowych. Obszernie opisywane były również działania związane z pandemią, jak np. udzielenie przez bank wsparcia finansowego i rzeczowego służbom medycznym i sanitarnym w walce z Covid-19, wprowadzenie nowości i udogodnień do oferty dla klientów firmowych, czy kolejnych innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych. Cytowano też analizy ekspertów banku dotyczące przewidywania skutków pandemii dla gospodarki.

Top Marka to największe badanie medialne w Polsce realizowane przez magazyn Press oraz Press-Service Monitoring Mediów. W tegorocznej edycji przeanalizowano ponad 97 mln publikacji prasowych, internetowych i postów w social mediach, od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca br. Ranking Top Marka obejmuje 500 marek sklasyfikowanych pod względem ich medialnej siły.

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Reklama
Reklama