PKO Bank Polski utrzymał pozycję najsilniejszego medialnie brandu w branży bankowej. W 13. edycji rankingu Top Marka realizowanego przez magazyn Press i Press-Service Monitoring Mediów zajął pierwsze miejsce w kategorii banki. W zestawieniu ogólnym, obejmującym 500 marek, znalazł się na 3 miejscu. Siła brandu PKO Bank Polski wyniosła 8 165 669 pkt.
Ten wyniki bank osiągnął dzięki liczbie publikacji, skutecznemu dotarciu do odbiorcy oraz jakości komunikacji. W najnowszym badaniu Top Marka przeanalizowano niemal 506 tys. publikacji dotyczących PKO Banku Polskiego. Najwięcej, bo niemal 60 proc. pojawiło się w social mediach, a ponad 37 proc. na portalach internetowych. Wśród tematów dominowały: sponsoring tytularny Ekstraklasy, relacje z rozgrywek i innych wydarzeń sportowych. Obszernie opisywane były również działania związane z pandemią, jak np. udzielenie przez bank wsparcia finansowego i rzeczowego służbom medycznym i sanitarnym w walce z Covid-19, wprowadzenie nowości i udogodnień do oferty dla klientów firmowych, czy kolejnych innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych. Cytowano też analizy ekspertów banku dotyczące przewidywania skutków pandemii dla gospodarki.
Top Marka to największe badanie medialne w Polsce realizowane przez magazyn Press oraz Press-Service Monitoring Mediów. W tegorocznej edycji przeanalizowano ponad 97 mln publikacji prasowych, internetowych i postów w social mediach, od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca br. Ranking Top Marka obejmuje 500 marek sklasyfikowanych pod względem ich medialnej siły.
Komentarze
Sortuj według: Najistotniejsze
Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję