Reklama
WIG81 264,27-1,11%
WIG202 398,38-1,09%
EUR / PLN4,32+0,08%
USD / PLN3,98-0,12%
CHF / PLN4,50-0,19%
GBP / PLN5,05+0,25%
EUR / USD1,09+0,19%
DAX17 716,17-0,11%
FT-SE7 640,33-0,55%
CAC 407 956,41+0,28%
DJI39 033,21-0,14%
S&P 5005 134,68-0,05%
ROPA BRENT82,95-0,54%
ROPA WTI79,00-0,01%
ZŁOTO2 117,19+1,66%
SREBRO23,77+2,77%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Ten Square Games z ponad 90% wzrostem przychodów ze sprzedaży - kurs reaguje

Darek Dziduch | 14:07 08 październik 2019

Ten Square Games z ponad 90% wzrostem przychodów ze sprzedaży - kurs reaguje | FXMAG
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin

Spółka gamingowa Ten Square Games opublikowała we wtorek 8 października szacunkowe wyniki finansowe za trzeci kwartał 2019 r., dotyczące przychodów ze sprzedaży. W porównaniu do trzeciego kwartału zeszłego roku spółka zanotowała wzrost przychodów o ponad 90%. Na wtorkowej sesji kurs akcji Ten Square Games rośnie o ponad 7%.

 

Wg wstępnych danych, Ten Square Games w trzecim kwartale osiągnął skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 67,9 mln złotych, co jest wzrostem o ponad 36% w perspektywie kwartalnej, w porównaniu do przychodów w wysokości 49,9 mln złotych w drugim kwartale. W perspektywie rocznej spółka zanotowała aż ponad 91,8% wzrost przychodów ze sprzedaży - w trzecim kwartale zeszłego roku wyniosły one 35,4 mln złotych.

 

Reklama

Aż 85% szacowanych przychodów (ponad 57,7 mln złotych) zostało wygenerowanych ze sprzedaży czołowej gry mobilnej spółki, jaką jest symulator łowienia ryb Fishing Clash.

Należy pamiętać, że dane dot. przychodów mają charakter wstępny i mogą odbiegać od rzeczywistych wyników, które poznamy 26 listopada, gdy spółka opublikuje raport kwartalny.

Aktualny kurs Ten Square Games wynosi 141,0000 PLN za akcję.

URL Artykułu

 

Reklama

Spółka gamingowa Ten Square Games jest notowana na głównym parkiecie warszawskiej giełdy od 11 maja 2018 r. Specjalizuje się w produkcji gier mobilnych na systemy Android oraz iOS (Apple) w modelu biznesowym free to play, w którym gry są darmowe, jednak w trakcie gry proponowane są mikropłatności, wspomagające rozgrywkę. Spółka utrzymuje się właśnie z mikropłatności oraz (w największej mierze) z reklam wyświetlanych w grach. Czołową i najpopularniejszą produkcją spółki jest symulator łowienia ryb Fishing Clash.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji

Reklama

Czytaj dalej