Reklama
WIG81 264,27-1,11%
WIG202 398,38-1,09%
EUR / PLN4,32+0,05%
USD / PLN3,98-0,11%
CHF / PLN4,50-0,24%
GBP / PLN5,05+0,18%
EUR / USD1,09+0,16%
DAX17 716,17-0,11%
FT-SE7 640,33-0,55%
CAC 407 956,41+0,28%
DJI38 992,67-0,24%
S&P 5005 133,70-0,07%
ROPA BRENT82,69-0,85%
ROPA WTI78,68-0,42%
ZŁOTO2 116,23+1,61%
SREBRO23,80+2,90%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Na łowieniu wirtualnych ryb da się zarobić - Ten Square Games szacuje niemal 90% wzrost przychodów

Darek Dziduch | 11:05 08 styczeń 2020

Na łowieniu wirtualnych ryb da się zarobić - Ten Square Games szacuje niemal 90% wzrost przychodów | FXMAG
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin

Spółka gamingowa Ten Square Games w środę 8 stycznia opublikowała szacunkowe dane dotyczące przychodów ze sprzedaży osiągniętych w czwartym kwartale 2019 r. Wstępny wynik jest optymistyczny - o ponad 10 mln złotych wyższy niż w poprzednim kwartale i najwyższy w historii spółki. Na środowej sesji notowania Ten Square Games zyskują 3,50%, przy obrocie przekraczającym 2 mln złotych po pierwszej godzinie od otwarcia rynku.

 

Ten Square Games szacuje, że w czwartym kwartale zeszłego roku przychody ze sprzedaży wyniosły 78,4 mln złotych netto, z czego 67,7 mln złotych (86%) to przychody wygenerowane przez flagowa produkcję spółki - symulator łowienia ryb Fishing Clash.

Jeśli szacunki spółki się potwierdzą, będzie oznaczało to rekordowe przychody kwartalne w historii Ten Square Games - o niemal 89% wyższe w perspektywie rocznej oraz o ponad 15% wyższe niż w poprzednim, trzecim kwartale.

Reklama

 

Warto zaznaczyć, że dane mają charakter szacunkowy, stąd też mogą ulec późniejszym modyfikacjom. Na publikację pełnego raportu finansowego za 2019 r. trzeba będzie poczekać do 23 marca.

 

Spółka gamingowa Ten Square Games jest notowana na głównym parkiecie warszawskiej giełdy od 11 maja 2018 r. Specjalizuje się w produkcji gier mobilnych na systemy Android oraz iOS (Apple) w modelu biznesowym free to play, w którym gry są darmowe, jednak w trakcie gry proponowane są mikropłatności, wspomagające rozgrywkę. Spółka utrzymuje się właśnie z mikropłatności oraz (w największej mierze) z reklam wyświetlanych w grach. Czołową i najpopularniejszą produkcją spółki, generującą dominującą część przychodów z reklam i mikropłatności, jest symulator łowienia ryb Fishing Clash.

URL Artykułu

Reklama

 

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji

Reklama

Czytaj dalej