Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

FOREVER ENTERTAINMENT: Prognoza wyników na 2Q 2022 - kwartał udanej premiery gry „The House of the Dead: Remake” i bardzo dobrych wyników

|
selectedselectedselected
FOREVER ENTERTAINMENT: Prognoza wyników na 2Q 2022 - kwartał udanej premiery gry „The House of the Dead: Remake” i bardzo dobrych wyników | FXMAG INWESTOR
Materiał własny
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Komentarz BDM: pozytywne. 20.07.2022 spółka poinformowała o szacunkowych wynikach za 2Q’22. Na ponad 3x wzrost r/r przychodów ze sprzedaży produktów (do poziomu 17,7 mln PLN) miała wpływ premiera gry „The House of the Dead: Remake”. Spodziewamy się, że za ok. 5,0 mln PLN tej pozycji odpowiadał back catalogue spółki. Według naszych szacunków HoTD sprzedał się w omawianym okresie na poziomie ok. 130 tys. kopii – uwzględniając przedpłaty i otrzymane zaliczki (vs nasze założenia z ostatniej rekomendacji = 240 tys. w całym 2022r., 11,5 mln PLN przychodu w całym 2022r. z tego 3,8 mln PLN dla FOR). Ponadto pozytywnie zaskoczył nas podział przychodów z deweloperem gier i właścicielem IP, według naszych szacunków w 2Q’22 kształtuje się on na poziomie ok. 35% (vs 67% nasze założenia z ostatniej rekomendacji), zwracamy jednak uwagę, że w kolejnych kwartałach może być on wyższy, ze względu na pierwszeństwo zwrotu kosztów produkcji i wydania tej gry. Spodziewamy się, że mimo to będzie znacznie niższy od naszych wcześniejszych założeń. Prognozujemy, że w 2Q’22 spółka wygenerowała 18,4 mln PLN przychodów (w tym 0,7 mln PLN ze zmiany stanu produktów i to pomimo premiery THoTD), koszty operacyjne wyniosły 11,1 mln PLN (z czego usługi obce ok. 9,4 mln PLN). Zgodnie z podanymi przez spółkę szacunkami wiemy, że udało jej się wypracować w tym okresie 6,6 mln PLN EBIT oraz 5,7 mln PLN zysku netto.

„The House of the Dead: Remake” (premiera na NS 07.04.2022r.) – tytułowi udało się wspiąć na 4 miejsce najlepiej sprzedających się gier (globalnie) na platformie Nintendo Switch oraz na 5 miejsce na bardzo ważnym japońskim rynku. 28.04.2022 r. gra zadebiutowała na PS4, X0, Stadia i PC (na Steamie osiągnęła peak na poziomie 505, a łączna liczba komentarzy w 2Q’22 wyniosła 801).

„Front Mission: Remake” - w lutym podczas jednego z najważniejszych wydarzeń (Nintendo Direct) dla producentów i wydawców gier na Nintendo Switch zaprezentowano IP, które pozyskał FOR w ramach umowy ze Square Enix. Tym samym rozpoczęła się kampania marketingowa gier „Front Mission: Remake” (1,2). Już latem tego roku zadebiutuje pierwsza część. Warto podkreślić, że potencjał sprzedaży tego IP jest znacznie większy obecnie wydanych lub czekających na debiut remaków, czyli „Panzer Dragoon” i „House of The Dead”.

MegaPixel Studio – w ostatnim materiale (https://tinyurl.com/53869mex) spółka zdradziła, że w „bardzo niedalekiej przyszłości” na pewno pojawi się „Fear Effect Reinvented”, „The House of The Dead 2: Remake” i jeszcze jeden, prawdopodobnie największy tytuł nad jakim studio pracowało do tej pory – niestety nie jest jeszcze ogłoszony więc spółka nie może zdradzić nić więcej. „Spółka nie mówi, że to jej ostatnie słowo jeżeli chodzi o licencje od SEGI”.

Dywidenda od UF Games – spółka w maju’22 otrzymała 0,3 mln PLN od UFG.

Reklama

Dywidenda – spółka na początku lipca wypłaciła 0,8 mln PLN dywidendy (DPS = 0,03 PLN).

FOREVER ENTERTAINMENT: Prognoza wyników na 2Q 2022 - kwartał udanej premiery gry „The House of the Dead: Remake” i bardzo dobrych wyników - 1FOREVER ENTERTAINMENT: Prognoza wyników na 2Q 2022 - kwartał udanej premiery gry „The House of the Dead: Remake” i bardzo dobrych wyników - 1

 

 

Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 3.0

Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 3.0

Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 3.0 polega na sporządzaniu przez firmy inwestycyjne raportów analitycznych finansowanych przez GPW. Celem programu jest zwiększenie dostępności analiz dla mniej płynnych spółek, a co za tym idzie umożliwienie inwestorom podejmowanie bardziej świadomych decyzji inwestycyjnych w oparciu o wiarygodne, niezależne źródło informacji o emitencie. Do programu zakwalifikowano 55 spółek notowanych na rynku głównym i 6 na NewConnect.

W edycji na lata 2021-2023 do programu mogły być zgłoszone spółki notowane na rynku głównym oraz NewConnect na dzień 31 maja 2021 roku (z wyłączeniem spółek z indeksu WIG20), które w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie były przedmiotem analiz lub były przedmiotem analiz sporządzanych przez maksymalnie jednego analityka (analiz zawierających wycenę oraz rekomendację kierunkową). Dodatkowymi wymogami były kryterium kapitalizacji spółki co najmniej 50 mln zł (na dzień 31 maja 2021 roku), oraz wskaźnik free float przekraczający wartość 20 proc. (na dzień 31 maja 2021 roku).


Reklama
Reklama