Reklama
WIG81 730,79-0,06%
WIG202 421,35-0,08%
EUR / PLN4,32+0,04%
USD / PLN4,00+0,18%
CHF / PLN4,54+0,32%
GBP / PLN5,04+0,03%
EUR / USD1,08-0,15%
DAX17 091,27+0,13%
FT-SE7 658,12-0,79%
CAC 407 803,43+0,11%
DJI38 563,80-0,17%
S&P 5004 975,51-0,60%
ROPA BRENT81,94-0,80%
ROPA WTI76,64-0,76%
ZŁOTO2 027,72+0,17%
SREBRO23,07-0,04%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Deli2 i Farmer Direct zawarły list intencyjny o współpracy

Wiadomości prasowe | 12:39 10 wrzesień 2021

Deli2 i Farmer Direct zawarły list intencyjny o współpracy | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin

Deli2 SA – spółka zależna notowanego na głównym rynku GPW w Warszawie Tower Investments, podpisała list intencyjny z Farmer Direct Sp. z o.o. – właścicielem platformy Lokalny Rolnik, która oferuje świeże i sprawdzone produkty od małych gospodarstw. W ten sposób obie strony negocjują wypracowanie potencjalnego modelu współpracy.

Ze względu na zbliżony core biznesu obu firm,

docelowo spółki nie wykluczają połączenia podmiotów. List intencyjny wiąże strony umowy do 15 grudnia 2022 roku. Deli2 SA poinformowała, że ew. dalsza współpraca z Farmer Direct Sp. z o.o. może mieć potencjalny wpływ na przyszłą wartość aktywów Deli2.

Deli2 jest innowacyjnym projektem na polskim rynku spożywczym,

który w jednym miejscu łączy najlepsze delikatesy, manufaktury, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną. Spółka zależna Tower Investments obecnie realizuje zamówienia na terenie Warszawy i w jej okolicach, obsługując ponad 50 miejscowości wokół stolicy. W ofercie e-sklepu znajdują się produkty od ponad 30 brandów z Polski i z zagranicy. Deli2 to jedyna platforma sprzedażowa w Polsce, w której dostępne są tradycyjne dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera. Oferta Deli2 dostępna jest na terenie Warszawy i Łodzi. Do 2024 r. warszawski e-sklep planuje dotrzeć do 10 mln klientów.

Na platformie spożywczej Lokalny Rolnik,

konsumenci mogą wybierać produkty z kilku kategorii, do których należą m.in.: warzywa, nabiał, mięso, wędliny, ryby, piekarnia, dania gotowe, spiżarnia, wyroby cukiernicze i napoje. Szacuje się, że globalny rynek e-grocery w 2019 r. miał wartość 192 mld USD i ma on rosnąc po 25% rocznie.

Reklama

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji

Reklama

Czytaj dalej