Liczba pobrań wyniosła 19,5 mln.
Partnerem portalu FXMAG jest Interactive Brokers. Załóż rachunek w IB w kilka minut i ciesz się najniższymi prowizjami na rynku już od pierwszej transakcji.
Przychody grupy BoomBit w lipcu 2024 r. wyniosły 18,6 mln zł (+6,5 proc.), w tym 17,8 mln zł z gier mobilnych i 0,8 mln zł z projektów blockchain.
Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 8,8 mln zł (+10,1 proc.), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 2,0 mln zł (+0,2 proc.).
“W lipcu zarówno nasze przychody, jak i dochodowość były wyższe o kilka procent w porównaniu do czerwca. Na pozytywne wyniki w segmencie blockchain miała wpływ sprzedaż NFT do Hunters on Chain poprzez platformę OKX" - powiedział Marcin Olejarz, prezes Boombit cytowany w komunikacie.
Z kolei wyniki z gier mobilnych zanotowały niewielkie pogorszenie, głównie ze względu na zwiększone wydatki marketingowe w grach Mid-Core.
Ponadto w sezonie urlopowym aktywność graczy, z wyjątkiem dzieci, jest niższa, co przekłada się na niższą dochodowość z ruchu organicznego.
"Biorąc to wszystko pod uwagę, osiągnięte wyniki odbieramy pozytywnie i przygotowujemy się do wydania kolejnych tytułów. Idle Royal Stories trafi na rynek już w sierpniu, natomiast we wrześniu wydamy Clash of Destiny, najnowszą produkcję twórców Hunt Royale. Jeszcze w tym kwartale znaczącą aktualizację dostanie Dawn of Ages" - powiedział Marcin Olejarz.
"Jeśli chodzi o dochodowość gier, to widzimy poprawę w segmencie Hyper-Casual, Darts Club oraz Dawn of Ages osiągnęły wyniki zbliżone do poprzedniego miesiąca, zaś Hunt Royale, ze względu na wzrost UA, zanotował nieznaczny spadek" - dodał.
W lipcu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami ponownie były Hunt Royale (4,25 mln zł przychodów), Darts Club (1,81 mln zł) oraz Dawn of Ages (1,24 mln zł). (PAP Biznes)
Komentarze
Sortuj według: Najistotniejsze
Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję