Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
profile icon
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

"Zapraszam na dzisiejszy webinar w sposób szczególny. Nie będę się "pochylał" nad problemami traderów (bo to sugeruje jakiś nienaturalny dystans), lecz postaram się powiedzieć JAK JEST. Postaram się powiedzieć "jak jest" z perspektywy własnych doświadczeń oraz doświadczeń niektórych moich znajomych, którzy byli zdolni, mieli zapał, trochę kapitału, i których ... na rynku już nie ma. Postaram się powiedzieć "jak jest" także z perspektywy tego, czego się dowiedziałem z rozmów z niektórymi naszymi klientami, a były to czasem rozmowy smutne, a bywało, że wstrząsające. Będę starał się powiedzieć JAK JEST, więc z góry przepraszam za nieparlamentarne słowa, którymi się posłużę. Użyję ostrych słów, bo nie widzę innego wyjścia, bo ... TAK WŁAŚNIE JEST.

 

Następnie, bazując na wiedzy o idei racjonalnego handlu z perspektywy Niala Fullera, opowiem gdzie widzę szansę ozdrowienia, naprawy, co należałoby zrobić w pierwszej kolejności w celu wyprostowania traderskich ścieżek. Nie ograniczę się jednak tylko do tego... Zaproponuję swoje własne, autorskie refleksje oparte na doświadczeniu. Powiem, co według mnie należy uczynić indywidualnie, a także to, co warto by było uczynić wspólnie, by wyjść na prostą. Szukamy dobrej formy tradingu dla zwykłych ludzi, którzy na co dzień wykonują inny, podstawowy zawód. To będzie kolejna próba przybliżenia się do tego celu.

Jak Państwo wiecie, moją pasją jest przede wszystkim analiza techniczna price action. Dlatego ten jeden jedyny raz (mam nadzieję, że ten raz wystarczy), chcę zająć się tematyką dzisiejszego spotkania, by wrócić do moich "ukochanych" pin barów. Pozdrawiam i raz jeszcze zapraszam."

Zbigniew Wieczorek

Reklama

 

 ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR


Zbigniew Wieczorek

Zbigniew Wieczorek

Specjalizuje się w analizie Price Action z perspektywy wysokich interwałów czasowych. Dr nauk humanistycznych, wykładowca filozofii i logiki.


Tematy

komentarze

Komentarze

Sortuj według:  Najistotniejsze

  • Najnowsze
  • Najstarsze

Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję

Reklama
Reklama