Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
profile icon
Reklama
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Wczoraj na parze AUD/USD doszło do wybicia układu Overbalance.

 

Z perspektywy interwału H4, cena znajduje się poniżej istotnej strefy - 0,7470. Obszar zaznaczony na zielono wynika z ZZB oraz wspomnianego górnego ograniczenia układu Overbalance. W tej chwili najbliższym kluczowym oporem jest strefa przy mierzeniu 61,8% - 0,7595.

 

Wykres 1. Para walutowa AUD/USD interwał H4

FXMAG forex wybicie overbalance na aud/usd aud/usd overbalance zzb 1FXMAG forex wybicie overbalance na aud/usd aud/usd overbalance zzb 1

 

Na niższym interwale czasowym - H1, wzrosty są utrzymywane przez lokalny układ 1:1 (czerwone prostokąty). O powrocie do spadków można mysleć dopiero w momencie wybicia dołem poziomu 0,7448.

 

Wykres 2. Para walutowa AUD/USD interwał H1

FXMAG forex wybicie overbalance na aud/usd aud/usd overbalance zzb 2FXMAG forex wybicie overbalance na aud/usd aud/usd overbalance zzb 2

 

Nie wiesz dlaczego wyznaczyłem strefy wsparcia i oporu akurat w taki sposób? Kliknij tutaj i poznaj Harmonic Trading od podstaw. Zobacz także materiały video.

 

AUD/USD zlecenie oczekujące BUY LIMIT

cena otwarcia: 0,7470

SL:  0,7430

TP: 0,7590

Przestaw SL na BE po +30 pipsach

 

Propozycja zagrania nie jest "Rekomendacją" w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów. Projekcja zagrania jest wyrazem osobistych poglądów autora. Portal FXMAG, ani autor analizy nie ponoszą odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury artykułu.


Łukasz Stefanik

Łukasz Stefanik

Analityk Rynków Finansowych XTB. Trader obecny na rynku OTC nieprzerwanie od 2009 roku. Specjalizuje się głownie w geometrii rynkowej oraz układach opartych o liczby Fibonacciego. Transakcje i analizy Łukasza możesz śledzić na TradingDot.


komentarze

Komentarze

Sortuj według:  Najistotniejsze

  • Najnowsze
  • Najstarsze

Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję

Reklama
Reklama