Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
profile icon
Reklama
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Reklama jest dźwignią handlu. Nic dziwnego, że światowi brokerzy Forex coraz chętniej podpisują kontrakty z nowymi ambasadorami swojej marki. Znana twarz to wzrost popularności brokera, a co za tym idzie zwiększenie liczby klientów korzystających z oferty.

 

Ambasador dla Forexu

Zatrudnienie ambasadora marki, w tym przypadku u brokera Forex, to marketingowy zabieg wizerunkowy. Brokerzy najczęściej są zainteresowani współpracą ze znanymi sportowcami i aktorami. Nie bez powodu wybierają znane twarze, które potencjalnemu lub obecnemu klientowi skojarzą się z sukcesem i zwycięstwem. Przecież celem spekulacji jest zysk, a nie porażka. Wizerunek powinien być autentyczny i nawiązywać do profilu brokera. Jeżeli firma dba o swoje dobre imię, to na ambasadora wybierze postać silną i zdeterminowaną. Dlatego, brokerzy coraz częściej anonsują współpracę z gwiazdami sportu i kina. Poniższe postaci obrazują fenomen ambasadorów marek na rynku Forex.

 

Ratownik i Pianista twarzami ADS Security

Broker ADS Securities, zlokalizowany w Abu-Dhabi, na swojego ambasadora wybrał nietuzinkową gwiazdę

Hollywood
Hollywood S.A.
0.985
0 %
Dywidendy
1 dzień
0 %
1 tydzień
0 %
1 miesiąc
0 %
6 miesięcy
0 %
- Davida Hasselhoffa. Jak postać ratownika z kalifornijskiej plaży ma się do wizerunku ADS? Kampania reklamowa brokera ma komediowy ton. Przerażeni salesmani toną, potrzebują ratunku. Hasselhoff przychodzi z pomocą i jako rozwiązanie ich problemów proponuje skorzystanie z usług ADS Securites. Broker nie próżnuje, następnym ambasadorem zostaje kolejny, znany aktor - Adrien Brody, czyli postać kojarzona z odtwórcą tytułowej roli w filmie Pianista Romana Polańskiego. Najmłodszy zdobywca Academy Award, to symbol sukcesu, udanej kariery i świetlanej przyszłości. Te fakty, mają przekonać traderów do założenia rachunku w ADS.

 

Najszybszy człowiek świata dla XM.com

Niedawno środowisko Forex obiegła informacja o nowym ambasadorze brokera XM. Usain Bolt - 9 krotny mistrz olimpijski został twarzą brokera. Jako synonim szybkości i sportowego ducha rywalizacji w zamierzeniu ma stać się symbolem pasji i wytrwałości, tak jak swój profil przedstawia broker. Infrastruktura transakcyjna XM, według samych jej założycieli jest, jak sam Usain Bolt. Czy połączenie dwóch światów zwróci większą uwagę traderów i przyczyni się do zwiększenia zysków brokera?

Reklama

 

Z lotu ptaka w FXTM

Niestandardowo swój wizerunek prezentuje FXTM. Broker podpisał kontrakt z Valerym Rozovem. Ambasador jest gwiazdą i pionierem w BASE jumpingu. Ekstremalny skoczek, jako ambasador ma promować wartości FXTM. Takie jest też główne założenie marketingowe zatrudniania sławnych ambasadorów. Dlatego też Rozov ma odzwierciedlać trening i edukację, które są niezbędne zarówno na rynku Forex oraz w BASE jumpingu. Innowacyjność, a raczej spełnienie marzeń człowieka o lataniu jest równoznaczne z celem traderów, by sięgać coraz wyżej i wzbijać się w przestworza inwestycyjne.

 

XTB
XTB S.A.
77.5172
-8.26 %
Dywidendy
1 dzień
5.84 %
1 tydzień
3.77 %
1 miesiąc
-10.07 %
6 miesięcy
9.49 %
i czarny charakter Casino Royale

XTB swój wizerunek kreuje z duńskim aktorem Madsem Mikkelsenem. Czarna postać z przygód Jamesa Bonda, wkracza na rynek Forex i deklaruje swoją skuteczność przy współpracy właśnie z tym brokerem. Mikkelsen w swoich transakcjach mówi o spokoju, dokładnej analizie, wytrwałości i dyscyplinie w podejmowaniu decyzji. To dobre cechy dla tradera, ale również brokera, jakim jest XTB. Dobry PR to droga  do klienta.

Reklama

 

Piłkarski celebryta w XTrade

Choć do niedawna podpisanie kontraktu z Cristianem Ronaldo pozostawało w sferze marzeń brokerów, to XTrade udało się nawiązać współpracę z gwiazdą Realu Madryt. Ronaldo sam w sobie jest marką, a kolejny kontrakt dla tak sławnego piłkarza, to żadna atrakcja. Jednak sprawa ma się inaczej, jeśli mówimy o brokerze XTrade. Ambasador ma dostarczyć brokerowi nowych klientów, którzy oprócz tego, że są zainteresowaniu tradingiem z XTrade, to są jednocześnie fanami Ronaldo. Jednak ilu spośród traderów skusi wizja współpracy z brokerem, którego ambasadorem jest tak barwna i kontrowersyjna postać?

 

Ikona kobiecego tenisa dla Instaforex

Numer jeden w rankingu WTA w 2012 roku - Victoria Azarenka od 2013 roku jest ambasadorką Instaforex. Nie bez przyczyny wybrano ją na twarz brokera. Tenis to atrakcyjny sport, który wymaga zacięcia i ciągłego doskonalenia się. Takie cechy przypisuje sobie również Instaforex i takich właśnie traderów zachęca do tradingu na swojej platformie.

Reklama

 

Football i rugby dla UFX

UFX, to broker, który na swojego ambasadora wybrał francuską gwiazdę futbolu Emmanuela Petit, który jest symbolem francuskiej piłkarskiej kadry narodowej, zdobywcą decydującego gola podczas finału Mistrzostw Świata w 1998 roku. Misja UFX to z założenia wspieranie traderów w  rozwoju ich kariery na rynku Forex. Dlatego też wizerunek brokera promuje kolejny sławny sportowiec. Mike Tinadall, brytyjski rugbysta także osiągnął szczyty kariery w 2003 roku, wygrywając ze swoją drużyną Mistrzostwa Świata w rugby w 2003 roku.

 

Trzecia rakieta świata i LCG

London Capital Group podpisał czteroletni kontrakt z ze szwajcarskim tenisistą Stanem Wawrinką. Wawrinka w swoim kontrakcie z LCG promował brokera na the Barclays

ATP
Atlanta Poland S.A.
15.4001
-12.5 %
Dywidendy
1 dzień
-5.23 %
1 tydzień
-12 %
1 miesiąc
-13.24 %
6 miesięcy
-11.24 %
World Tour Finals. Wizerunek trzeciej rakiety świata LCG wykorzystuje również w materiałach reklamowych i promocyjnych. Wysoka pozycja w rankingu tenisisty ma ustanowić równie wysoką pozycję brokera na rynku Forex.

Reklama

 

Marketing oferuje wiele narzędzi, które nie są również obce rynkowi Forex. Brokerzy prześcigają się w podpisywaniu kontraktów ze znanymi osobistościami. Ambasador kreuje wizerunek na rynku, jednak pozostaje pytanie czy zawsze jest to trafny wybór. Prostym przykładem jest fakt, że wiernego kibica FC Barcelony może zirytować obecność Cristiano Ronaldo w kampanii swojego brokera. Ambasador może przynieść brokerowi zysk, ale nieodpowiednio dobrany może również generować straty dla brokera.


Estera Włodarczyk

Estera Włodarczyk

Absolwentka dziennikarstwa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Interesuje się stosunkami gospodarczo-politycznymi oraz ich wpływem na światową ekonomię.


Tematy

komentarze

Komentarze

Sortuj według:  Najistotniejsze

  • Najnowsze
  • Najstarsze

Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję

Reklama
Reklama

Najnowsze

Polecane