Firma KPMG, zajmująca się procedurami upadłościowymi Alpari UK sporządziła drugi raport dotyczący postępów w procesie likwidacyjnym i rozpatrywaniu żądań klientów brokera.
Bankructwo Alpari UK związane jest z kryzysem w branży wywołanym przez uwolnienie kursu franka 15 stycznia 2015 roku. Rozpatrywaniem żądań klientów zajmuje się firma KPMG. Koszty związane z pracą firmy wyniosły jak na razie 10,5 miliona funtów. Praca związana ze sprawą Alpari UK to 24370 godzin, co daje godzinny koszt na poziomie 430 funtów.
Według dokumentu Program wypłat odszkodowań finansowych FSCS (Financial Services Compensation Scheme) pokrył roszczenia 13590 klientów Alpari UK. Kwota wypłacona klientom to łącznie 48,3 mln dolarów. Trafiła ona do 10444 osób, co daje średnią na poziomie 4624 dolary na osobę.
Początkowo KPMG wypłaciło klientom Alpari UK 55 centów na dolara zobowiązań szacując, że pełna rekompensata będzie mieścić się w przedziale 75-80,8 centów na dolara. Do dziś niezabezpieczeni klienci otrzymali od KPMG łączną sumę 20 milionów dolarów.
Źródło informacji: FinanceMagnates
Komentarze
Sortuj według: Najistotniejsze
Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję