Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
profile icon
Reklama
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Stan rynku 16.09.2016, godz. 9.40.

 

Wykres 1. GBPCAD interwał W1

FXMAG forex gbpcad  -  spór o horyzontalny poziom 1.7570 1FXMAG forex gbpcad  -  spór o horyzontalny poziom 1.7570 1

Wykres 2. GBPCAD interwał W1

FXMAG forex gbpcad  -  spór o horyzontalny poziom 1.7570 2FXMAG forex gbpcad  -  spór o horyzontalny poziom 1.7570 2

Przez dłuższy czas  dominował trend spadkowy, lecz od szeregu tygodni  mamy do czynienia z ruchem korekcyjnym zapoczątkowanym obroną horyzontalnej bariery 1.6850.  Obecnie cena zbliżyła się do silnej strefy podaży  w okolicach 1.7570. Zakładamy, że reakcja ceny na w/w barierę określi sentyment rynkowy w średnim terminie. W przypadku zwycięstwa sprzedających liczymy się  z możliwość ponownego testu wsparcia 1.6850 i być może  kontynuacji  trendu spadkowego w kierunku 1.6200/1.5450.  Natomiast skuteczny atak na strefę 1.7570 może doprowadzić do znaczącej korekty nawet w okolice 1.8200.

 

Wykres 3. GBPCAD interwał D1

FXMAG forex gbpcad  -  spór o horyzontalny poziom 1.7570 3FXMAG forex gbpcad  -  spór o horyzontalny poziom 1.7570 3

Wykres 4. GBPCAD interwał D1

FXMAG forex gbpcad  -  spór o horyzontalny poziom 1.7570 4FXMAG forex gbpcad  -  spór o horyzontalny poziom 1.7570 4

Z perspektywy wykresu dziennego rynek funkcjonuje w ramach ruchu bocznego (po negacji wybicia poniżej  1.6750) . Cena testuje górne ograniczenie średnioterminowej konsolidacji.  Pomimo pewnej reakcji podaży wczorajsza świeca nie jest formacją cenową price action, dlatego za warunek potwierdzenia słabości popytu uznajemy wyłamanie  lokalnej bariery 1.7270.


Zbigniew Wieczorek

Zbigniew Wieczorek

Specjalizuje się w analizie Price Action z perspektywy wysokich interwałów czasowych. Dr nauk humanistycznych, wykładowca filozofii i logiki.


Tematy

komentarze

Komentarze

Sortuj według:  Najistotniejsze

  • Najnowsze
  • Najstarsze

Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję

Reklama
Reklama