Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

FxPro odświeża logo - zmiany kosmetyczne, ale znaczące

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

FxPro odświeża markę i przedstawia nowe logo. Nowy logotyp brokera jest przyjemniejsze wizualnie, bardziej ‘mobile-friendly’, oraz wskazuje na pójście w szerszą gamę produktów niż sam rynek Forex.

 

Zmiany w logotypie brokera są dość kosmetyczne i na pierwszy rzut oka możemy nawet nie zorientować się, że coś się zmieniło.

 

FXMAG forex fxpro odświeża logo - zmiany kosmetyczne, ale znaczące 1FXMAG forex fxpro odświeża logo - zmiany kosmetyczne, ale znaczące 1

Reklama

Źródło: leaprate.com

 

Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy jest zmiana hasła, którym posługiwał się broker z ‘Trade Forex Like a Pro’ na ‘Trade Like a Pro’. Jest to krok w stronę szerszej gamy produktowej, którą oferuje broker i odcięcie się od oferowania usług wyłącznie na rynku Forex. Trzeba zauważyć, że w ostatnim okresie takie ruchy w branży były zauważalne. Najlepszymi przykładami są tutaj działania firm easyForex i AvaFX, które posunęły się o krok dalej i zmieniły swoje marki na easyMarkets i AvaTrade. FxPro postanowił jednak pozostawić literki ‘Fx’ w swojej nazwie.

Drugą zmiana związana jest z krojem czcionki, którą pisane jest nowe-stare hasło brokera. FxPro zdecydował się w tym przypadku na bardziej zaokrągloną czcionkę, pozostawiając jednak bez zmian krój czcionki w przypadku samej nazwy marki. Zaokrąglone czcionki łatwiej są łatwiejsze do wczytywania, w szczególności w przypadku urządzeń mobilnych. Podobną zmianę zastosowało Google, odświeżając ostatnio swoje logo.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Jakub Wilk

Jakub Wilk

Redaktor portalu FXMAG. Zwolennik łączenia analizy technicznej i fundamentalnej, ze szczególnym uwzględnieniem polityki banków centralnych. Pasjonat rynku metali szlachetnych.


Tematy

Reklama
Reklama