Jak podano, grupa Muszkieterów potwierdza założone cele i zakłada, iż mimo dynamicznej sytuacji rynkowej powinna osiągnąć pułap 11 mld zł obrotu na koniec 2024 roku.
Partnerem portalu FXMAG jest Interactive Brokers. Załóż rachunek w IB w kilka minut i ciesz się najniższymi prowizjami na rynku już od pierwszej transakcji.
"Jako Grupa, w najbliższych tygodniach, przekroczymy pułap 400 supermarketów w Polsce, a naszą ambicją jest osiągnięcie 11 mld zł obrotów na koniec bieżącego roku" – powiedział cytowany w komunikacie Marc Dherment, dyrektor generalny grupy Muszkieterów w Polsce.
Od stycznia do czerwca obroty Intermarché, wraz ze stacjami paliw wyniosły 3,1 mld zł. To wynik, który przełożył się na wzrost sprzedaży o 2,9 proc. like-for-like bez udziału paliw.
Marka uruchomiła w tym czasie 3 supermarkety o łącznej powierzchni 4,6 tys. m kw., a w następnych dwóch kwartałach planuje kolejne otwarcia.
Jak podano, kluczowe w minionym półroczu było oświadczenie Intermarché o planach zawarcia sojuszu zakupowego z marką Auchan Polska. W maju br. sieci poinformowały o nawiązaniu współpracy partnerskiej, której celem jest utworzenie długoterminowego sojuszu zakupowego. Sieci handlowe złożyły dwa wnioski do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na koncentrację.
Jak wskazuje sieć, grono klientów programu lojalnościowego „Moje Intermarché” wzrosło w I półroczu o ponad 150 tys. użytkowników, a w sumie liczy on 770 tys. zarejestrowanych członków.
"W omawianym okresie sieć Intermarché uruchomiła dwie kolejne przymarketowe stacje paliw. Łącznie pod szyldem sieci funkcjonuje aktualnie 70 stacji, a w planach są kolejne otwarcia. W raportowanym okresie litraż sprzedanego paliwa wzrósł o blisko 11 proc. like-for-like" - napisano.
Sieć Bricomarché w I półroczu otworzyła 18 sklepów z 25 planowanych na cały rok. Nowe placówki są zlokalizowane w 9 województwach. Sieć Bricomarché zakończyła czerwiec z liczbą 210. sklepów na terenie całej Polski.
Jak podano, sprzedaż wszystkich punktów sprzedaży wyniosła 2,1 mld złotych, co przełożyło się na 13,8 proc. wzrost rok do roku.
Dodano, że liczba uczestników programu lojalnościowego Moje Bricomarché od początku roku wzrosła o 23 proc., a liczba transakcji dokonanych przez członków programu wzrosła o 170 proc. rdr.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2023 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,3 mld zł. (PAP Biznes)
Komentarze
Sortuj według: Najistotniejsze
Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję