- Klienci PKO Banku Polskiego korzystając z usługi doradztwa inwestycyjnego ulokowali już ponad 1 mld zł.
- Z usługi tej skorzystało już ponad 6 tys. klientów.
- Każdy klient banku może skorzystać z doradztwa inwestycyjnego poprzez PKO Inwestomat, a klienci Bankowości Osobistej PKO od lipca dodatkowo mogą korzystać z tej usługi u swojego doradcy w oddziale.
Doradztwo inwestycyjne w formie PKO Inwestomatu działa dla wszystkich klientów w iPKO od listopada 2019 roku. Od lipca br. klienci Bankowości Osobistej mają dostęp do tej usługi również u swojego doradcy w oddziale. Dzięki temu, że dostęp do doradztwa inwestycyjnego jest szerszy, klienci korzystający z PKO Inwestomatu ulokowali w funduszach PKO TFI już ponad 1 miliard zł.
- W obecnej sytuacji rynkowej klienci banków poszukują alternatywnych form lokowania pieniędzy, dających szansę na osiągnięcie atrakcyjnych stóp zwrotu. Oferta PKO Inwestomatu jest odpowiedzią na te oczekiwania i jak widać po jego sukcesie doskonale odpowiada aktualnym potrzebom klientów. Na sukces tego narzędzia mają też wpływ łatwość i prostata obsługi. Dzięki temu klienci coraz chętniej korzystają z Inwestomatu.
- mówi Rafał Madej, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych w PKO Banku Polskim
Dzięki usłudze klienci otrzymują rekomendację zakupu funduszy, które mogą pomóc osiągnąć upragniony cel, np. zgromadzić środki na przyszłość dziecka, budowanie majątku, emeryturę albo po prostu na wszelki wypadek. Ten ostatni był najbardziej popularnym celem w dotychczas uruchomionych inwestycjach w PKO Inwestomacie. Na kolejnym miejscu było budowanie majątku. Nasi klienci zdefiniowali już przeszło 8 tysięcy celów swoich inwestycji.
Jesteśmy pierwszym bankiem, który oferuje doradztwo inwestycyjne w ramach zintegrowanej obsługi klienta w oddziałach oraz w kanale zdalnym tak szerokiemu gronu odbiorców. Wypracowaliśmy rozwiązania, które mają na celu bardziej efektywną obsługę klientów. Doradztwo inwestycyjne zostało wpisane w biznesowy model obsługi klienta, który pozwala jeszcze lepiej dopasować rozwiązania do ich potrzeb i oczekiwań.
– mówi Zbigniew Kluza, dyrektor Biura Bankowości Osobistej w PKO Banku Polskim
Oferta Bankowości Osobistej adresowana jest do osób, które oczekują indywidualnej obsługi w komfortowych warunkach zdalnie lub w placówce banku przez osobistego doradcę i dedykowaną infolinię. Warunkiem skorzystania z niej jest posiadanie konta Aurum. Warunkiem bezpłatnego korzystania są systematyczne wpływy - co najmniej 9 tys. zł miesięcznie lub średnie saldo depozytów w PKO nie mniej niż 150 tys. zł; w pozostałych przypadkach opłata miesięczna wynosi 40 zł. Jeszcze szerszy zakres usług zapewnia konto Platinium II. Warunkiem bezpłatnego korzystania z niego są miesięczne wpływy - nie mniej niż 20 tys. zł lub średnie saldo depozytów w PKO nie mniej niż 250 tys. zł, w pozostałych przypadkach opłata miesięczna to 80 zł. Z konta Platinium II bezpłatnie korzystają także klienci Bankowości Prywatnej. W celu poznania szczegółów i możliwości skorzystania z usługi doradztwa inwestycyjnego zapraszamy do kontaktu z doradcą Bankowości Osobistej lub odwiedzenia strony internetowej www.pkobp.pl .
Komentarze
Sortuj według: Najistotniejsze
Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję