Bank
jest znany z nowatorskich rozwiązań. Jako pierwszy w
1995 roku wprowadził w Polsce kartę kredytową. 30 lat od tego wydarzenia instytucja planuje wprowadzenie nowego narzędzia do płatności bezgotówkowych dla swoich klientów -
obrączkę płatniczą.
Czytaj też: Pół miliona więcej sprzedających! Rynek nieruchomości zmienił się o 180 stopni
Nowa forma płatności
70 tys. sztuk na początek - tyle obrączek płatniczych ma być dostępnych w pierwszym okresie dla klientów banku Pekao. Urządzenia mają być dostępne do końca wakacji. Władze placówki szacują, że nowe rozwiązanie płatnicze pozwoli im przyciągnąć blisko 700 tys. nowych klientów do 2027 roku.
Za pomocą obrączki będzie można dokonywać płatności nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach, co ma być ułatwieniem dla podróżujących. Obrączka ma być wodoodporna i ma niepotrzebować ładowania.
Co ważne, dzięki biżuterii płatniczej będzie można zarówno opłacić zakupy w sklepie, jak i wypłacić gotówkę z bankomatu.
“Obrączką płatniczą można płacić zbliżeniowo w sklepach oraz wypłacać gotówkę z bankomatów (pod warunkiem, że bankomat posiada czytnik zbliżeniowy) podobnie jak kartą. Płatności do 100 zł wykonuje się bez konieczności podawania kodu PIN. Powyżej tej kwoty, należy podać PIN, taki jak do karty. Klienci będą mogli dodać kartę banku Pekao do obrączki płatniczej z poziomu aplikacji mobilnej PeoPay” - czytamy w komunikacie banku.
Nowi klienci banku - jak zapowiadają jego przedstawiciele - będą mogli otrzymać urządzenie bezpłatnie.
“Nowi klienci mogą otrzymać ceramiczną obrączkę za 0 zł w ramach promocji „Supermocna oferta dla podróżujących” (Wystarczy, że otworzą Konto Przekorzystne od 30 maja do 30 września 2025 r. i spełnią warunki opisane w regulaminie promocji” - informuje bank.
Obrączka będzie płatna dla obecnych klientów banku, którzy będą mogli otrzymać 55% rabatu dokonując zakupu na stronie dostawcy urządzenia.
Rozwiązanie dla podróżujących
Jak wskazują dane, na które powołuje się bank Pekao aż 61% Polaków, czyli blisko 16,3 mln osób w wieku od 25 do 74 lat deklaruje wyjazd wakacyjny minimum raz w roku. 61% z nich zamierza wypoczywać w kraju, a 39% za granicą. Rozwiązanie oferowane przez placówkę ma pozwolić na komfortowe dokonywanie zakupów bez konieczności posiadania przy sobie gotówki, karty płatniczej czy telefonu.
- Wykorzystując najnowsze technologie i zaawansowane rozwiązania oferujemy naszym klientom pakiet usług i promocji, które ułatwiają nie tylko codzienne bankowanie, ale również podróżowanie (...). Dodatkowo w czasie wakacyjnych wyjazdów będziemy blisko naszych klientów również na największych lotniskach w Polsce – mówi Cezary Stypułkowski, prezes Banku Pekao S.A.
Zobacz również: O ile wzrośnie minimalna krajowa? Profesor Piotr Misztal komentuje różne wizje podwyżek
Komentarze
Sortuj według: Najistotniejsze
Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję