Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące przerw w poszczególnych bankach.
W najbliższych dniach klienci mBanku korzystający z eMaklera i maklerskiej aplikacji mBank Giełda napotkają na przerwy w dostępie do systemów transakcyjnych. Prace rozwojowe zaplanowane są na sobotę, 15 czerwca, od 7:00 do 20:00, oraz w poniedziałek, 17 czerwca, od 22:00 do 00:00. W tych godzinach logowanie do systemów będzie niemożliwe. Prosimy o wcześniejsze zaplanowanie operacji giełdowych i przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane przerwą techniczną.
Toyota Bank zaplanował prace serwisowe na 17 czerwca 2024 roku w godzinach od 22:00 do 23:59. W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do strony internetowej www.toyotabank.pl. Klienci banku powinni być przygotowani na możliwe przerwy w działaniu serwisu i zaplanować swoje operacje bankowe z wyprzedzeniem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość podczas trwania prac serwisowych. Zespół Toyota Bank dokłada wszelkich starań, aby przerwa była jak najmniej uciążliwa.

W nocy z soboty na niedzielę, 15/16 czerwca, Bank Santander przeprowadzi prace serwisowe, które spowodują niedostępność kilku kluczowych usług. Od godziny 23:00 w sobotę do 6:30 w niedzielę klienci nie będą mogli korzystać z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przelewy natychmiastowe (Express Elixir i Bluecash), płatności internetowe (Przelew24), BLIK oraz Kantor Santander również będą niedostępne


Klienci banku mogą napotkać problemy z dokonywaniem transakcji kartami 16 czerwca 2024 r. między godziną 03:00 a 08:00 z powodu prac administracyjnych. W tym czasie nie będzie możliwości przyłączania kart do portfeli cyfrowych oraz realizacji transakcji kartą w Internecie z usługą 3DS.
Dodatkowo, nie będzie można pobrać kodu CVC2 ani uzyskać numeru karty wirtualnej bezpośrednio po złożeniu wniosku. Klienci powinni być przygotowani na te ograniczenia i planować transakcje z wyprzedzeniem.

Velo Bank również nie będzie działać w ten weekend!
Klienci Velo Banku powinni przygotować się na przerwę techniczną w nocy z 14 na 15 czerwca 2024 r. Od 23:30 do 6:30 bankowość internetowa i mobilna będą niedostępne, podobnie jak usługi BLIK oraz płatności kartą online. Mimo przerwy, wypłaty i wpłaty gotówki w bankomatach oraz płatności kartą i zbliżeniowe w sklepach stacjonarnych będą działały bez zmian. W razie jakichkolwiek problemów, infolinia banku będzie dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, aby zapewnić pomoc.

Komentarze
Sortuj według: Najistotniejsze
Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję