Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
profile icon
Reklama
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Spis treści

  1. zondacrypto obala „zakurzone” mity na temat kryptowalut
    1. Grają i jeżdżą z najlepszymi

      Spot reklamowy „Opowieści z krypto” w żartobliwy sposób przełamuje stereotypy na temat kryptowalut. Adresowany jest przede wszystkim do nowych klientów. W reklamie wystąpił też reprezentant Polski w piłce nożnej – Wojciech Szczęsny. To pierwsza w historii tak szeroko zakrojona kampania 360, promująca giełdę kryptowalut w naszym kraju.

       

      zondacrypto to kryptowalutowy lider regionu CEE, giełda wywodząca się z Polski. Jest w pełni transparentna, legalnie działająca i licencjonowana na rynkach, na których funkcjonuje, a także gotowa na komplet wytycznych unijnego rozporządzenia MiCA. Organizacja ma już ponad 1,3 miliona użytkowników, w tym większość w naszym kraju. Obecna na rynku od 2014 roku, zondacrypto chce przełamywać stereotypy i otwierać świat kryptowalut dla nowych użytkowników.

       

      zondacrypto obala „zakurzone” mity na temat kryptowalut

      Kampania „Opowieści z krypto”, w tym spot reklamowy na ogólnopolskich antenach największych telewizji, ma pomóc zondacrypto przebić się z edukacyjnym przekazem do krajowego mainstreamu. – Zrywamy z przestarzałymi mitami i niestworzonymi historiami, bazującymi na stereotypach narosłych wokół inwestowania w kryptowaluty. Janusz Chabior, Borys Szyc i Wojciech Szczęsny pozwalają nam zwrócić uwagę milionów Polaków na edukację jako klucz do świadomego i bezpiecznego inwestowania. Każdego, kto nie wie, jak zacząć przygodę z kryptowalutami, zapraszamy do naszej bezpłatnej Akademii zondacrypto – podsumowuje Przemysław Kral, CEO zondacrypto – Już teraz co dziesiąty Polak ma kryptowaluty w swoim portfelu, jak wynika z naszych danych. Finanse przyszłości są na wyciągnięcie ręki. Warto, aby irracjonalne uprzedzenia nie przesłaniały możliwości tej technologii.

      Obsada kampanii jest gwiazdorska. Borys Szyc gra w niej nowoczesnego inwestora, który mierzy się z pełnymi uprzedzeń komentarzami na temat kryptowalut, wygłaszanymi przez Janusza Chabiora w roli ZombieBankiera. W reklamie występuje też doskonale znany polskim kibicom piłkarskim Wojciech Szczęsny. Bramkarz reprezentacji Polski jest ambasadorem zondacrypto.


      Za koncepcję kreatywną, strategię działań i realizację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, a spoty zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny Graffiti Films.
      W ramach kampanii powstał szereg materiałów, w tym 30-sekundowy spot telewizyjny, krótsze formy digitalowe oraz kreacje przeznaczone na nośniki OOH. – “Opowieści z krypto” to pierwsza kampania 360 kryptowalut w Polsce. Chcieliśmy zrealizować ją z odpowiednim rozmachem i precyzją. Zależało nam na tym, by złożoną materię, jaką są kryptowaluty, przedstawić w przystępny i przyjemny w odbiorze sposóbdodaje Kuba Kiraga, Creative Group Head agencji Przestrzeń.

       

      Grają i jeżdżą z najlepszymi

      Kampania „Opowieści z krypto” to kolejna inicjatywa promująca edukację na temat kryptowalut w wykonaniu zondacrypto, a także samą markę. W sierpniu zondacrypto postawiła również na kampanię OOH adresowaną do miłośników kolarstwa podczas Tour de Pologne. Kampania outdoorowa, zrealizowana przez agencję Point One, prezentowana była w centralnych punktach miast na trasie wyścigu – w Katowicach i Krakowie, a sama giełda była oficjalnym partnerem legendarnego wyścigu, pilotowanego przez samochód z logotypem zondacrypto. Swój branding miała też przy starcie, mecie i na mobilnej strefie medialnej.

      Reklama

      zondacrypto wysoką rozpoznawalność i wiarygodność zawdzięcza m.in. konsekwentnym inwestycjom w sponsoring sportu i globalnym działaniom w tym zakresie. Współpracuje bowiem z takimi organizacjami, jak Juventus FC i Atalanta Bergamo (Serie A), Raków Częstochowa, Pogoń Szczecin (PKO BP Ekstraklasa), kolarskimi legendarnymi wyścigami Giro d’Italia i Tour de Pologne oraz kultowym wydarzeniem motoryzacyjnym Top Marques Monako. Ambasadorami giełdy zostali słynni piłkarze: Wojciech Szczęsny, David Trezeguet (były mistrz świata z reprezentacją Francji) i Giorgio Chiellini (były mistrz Europy z kadrą Włoch). Indywidualnie, zondacrypto sponsoruje tenisistkę Magdalenę Fręch.


      zondacrypto

      zondacrypto

      zondacrypto to wywodząca się z Polski i jedna z największych regulowanych giełd kryptowalut w Europie. Obecna na rynku od 2014 roku, posiada licencje operacyjne we Włoszech, na Litwie, Słowacji, w Estonii i Kanadzie. Działa w pełnej zgodzie z przepisami prawa,m.in. rozporządzeniem MiCA, ale również daleko bardziej surowymi regulacjami estońskimi. Początkowo funkcjonowała jako giełda bitcoin, żeby z czasem przerodzić się w platformę wielowalutową oferującą ponad 70 czołowych kryptowalut w parach z tradycyjnymi walutami (EUR, USD i PLN), stablecoinami (USDT i USDC) oraz BTC i ETH. Organizacja, stworzona przez grupę wizjonerów, inwestorów i programistów, przyciągnęła już 1,2 miliona aktywnych użytkowników.


      komentarze

      Komentarze

      Sortuj według:  Najistotniejsze

      • Najnowsze
      • Najstarsze

      Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję

      Reklama
      Reklama