Technologia głosowa Contact Center przenosi się do chmury (CCaaS). To efekt współpracy firm Colt Technology Services i Atos. Przedsiębiorcy z Europy będą mogli korzystać z tego narzędzia już w pierwszym kwartale 2021 roku. To kluczowa zmiana dla rosnącego w silę rynku pracy zdalnej.
Firma Colt Technology Services ogłosiła partnerstwo z Atos, światowym liderem w dziedzinie cyfrowej transformacji, we współpracy z którym dostarczy Contact Center jako usługi w chmurze (CCaaS). Wielokanałowa oferta wsparcia dla przedsiębiorstw łączy ofertę Colt w zakresie telefonii w chmurze o globalnym zasięgu z ofertą Atos 'Cloud Contact Center powered by CXone'.
Nowe rozwiązanie pojawi się w Europie w pierwszym kwartale 2021 roku. Pozwoli organizacjom zapewnić bezproblemową obsługę wszystkich kanałów komunikacji z klientami - zarówno przez telefon, media społecznościowe, jak i czat. Dostarczy także wsparcie innowacyjnych funkcji sztucznej inteligencji.
CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom kontynuowanie migracji do chmury, umożliwiając im wirtualne wdrażanie centrów kontaktowych i inteligentnych systemów zarządzanie nimi, które są w pełni zintegrowane z systemami CRM i innymi podstawowymi narzędziami do interakcji z klientami. CCaaS jako usługa oparta o chmurę może być obsługiwany z dowolnego miejsca, także z domu, co ma kluczowe znaczenie w dzisiejszym środowisku pracy zdalnej.
Wprowadzając nową ofertę, Colt i Atos dążą do poprawy doświadczeń klientów, tworząc płynną, skalowalną platformę obsługiwaną „jednym dotknięciem”. Dzięki niej przedsiębiorcy będą mogli lepiej zrozumieć swoich klientów. Zwiększając analitykę i integrację kanałów interakcji z klientami oraz ułatwiając im wybór preferowanego medium komunikacji, firmy będą mogły skutecznie wspierać ewolucję relacji z klientami.
Colt CCaaS oparty jest na platformie CXone firmy NICE inContact. NICE inContact, światowy lider w rozwiązaniach CCaaS w chmurze, dąży do poprawy obsługi klientów dzięki ujednoliconemu oprogramowaniu multikanałowemu dostarczanemu za pośrednictwem chmury.
– Colt od dawna wspiera cyfrową transformację przedsiębiorstw, a dzięki CCaaS - duże firmy będą mogły mocniej skoncentrować się na kliencie, prowadząc bezproblemową komunikację za pośrednictwem różnorodnych kanałów. Ostatnie miesiące nauczyły nas, jak ważna jest komunikacja i pozostawanie w kontakcie z klientami. Teraz Colt i Atos integrują szeroko rozumianą interakcję, komunikację, współpracę i łączność, aby poprawić sposób łączenia się klientów z przedsiębiorstwami – powiedziała Keri Gilder, Dyrektor generalny Colt.
Podstawą rozwiązań głosowych i sieciowych Colt jest sieć Colt IQ, która łączy ze sobą ponad 29 000 budynków z własną infrastrukturą sieciową i 900 centrów danych na całym świecie.
– To ambitne partnerstwo umacnia pozycję Atos Cloud Contact Center, wspartego przez CXone, jako lidera CCaaS w Europie i poza nią. Ta współpraca zapewni klientom Colt duże korzyści w postaci usługi na najwyższym poziomie i prawdziwie wielokanałowe rozwiązanie contact center, niezbędne do sprawnej obsługi klientów. Ponadto będziemy kontynuować zobowiązanie firmy Atos do dekarbonizacji rozwiązań cyfrowych, poprzez maksymalne wykorzystankie ekologicznych korzyści rozwiązania chmurowego, w tym stworzenie środowiska hostingowego, które do 2025 r. będzie korzystać w 100% z odnawialnych źródeł energii – powiedział Robert Vassoyan, szef UCC w Atos.
– Nowe partnerstwo jest ekscytujące. Cieszymy się, że możemy współpracować, aby udostępniać chmurę tysiącom agentów i klientów na całym świecie, zapewniając im wyjątkowe doświadczenia i pozwalając zwiększać lojalność klientów i produktywność agentów – dodał Paul Jarman, dyrektor generalny NICE inContact.
Colt
Colt stara się zmieniać świat, dzięki sile łączności. Sieć Colt IQ łączy ponad 900 centrów danych w Europie, Azji i największych centrach biznesowych w Ameryce Północnej, z ponad 29 000 budynkami z własną infrastrukturą sieciową, która stale się rozwija.
Colt rozumie wymagania dotyczące łączności biznesowej i zapewnia rozwiązania o wysokiej wydajności i przepustowości, starając się być najbardziej zorientowaną na klienta firmą w branży.
Wśród klientów Colt są organizacje intensywnie korzystające z danych w ponad 210 miastach, ponad 30 krajach świata. Colt jest uznanym innowatorem i pionierem w dziedzinie sieci definiowanych programowo (SDN) i wirtualizacji funkcji sieciowych (NFV). Jako jedna z najbardziej stabilnych finansowo firm w swojej branży jest w stanie zapewnić najlepszą obsługę klienta po konkurencyjnej cenie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.colt.net.
Atos
Atos jest światowym liderem w dziedzinie transformacji cyfrowej, zatrudniającym 110 000 pracowników w 73 krajach. Grupa jest europejskim liderem w dziedzinie rozwiązań chmurowych, cyberbezpieczeństwa i wysokowydajnych technologii obliczeniowych.
Grupa zapewnia kompleksową pomoc w tworzeniu chmur hybrydowych, rozwiązań Big Data, aplikacji biznesowych i rozwiązań cyfrowych w miejscu pracy. Jest światowym partnerem IT Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich i działa pod markami Atos, Atos | Syntel i Unify. Atos to SE (Societas Europaea), notowana na indeksie giełdowym CAC40 w Paryżu.
Celem Atos jest pomoc w projektowanie nowoczesnej przestrzeni informacyjnej. Doświadczenie i usługi firmy mają na celu wspierać rozwój wiedzy, edukację i badania w podejściu wielokulturowym oraz przyczyniają się do doskonalenia rozwoju naukowego i technologicznego. Na całym świecie Grupa umożliwia swoim klientom i pracownikom oraz całym społecznościom korzystanie za zrównoważonej w bezpiecznej przestrzeni informacyjnej umożliwiającej poprawę warunków życia, pracy i rozwoju.