Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31-0,13%
USD / PLN4,00+0,10%
CHF / PLN4,43+0,47%
GBP / PLN5,04+0,14%
EUR / USD1,08-0,23%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,62+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 786,20+0,07%
S&P 5005 257,97+0,18%
ROPA BRENT86,89+1,39%
ROPA WTI83,03+1,60%
ZŁOTO2 221,03+1,34%
SREBRO24,88+1,26%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

zoom download

Technologia głosowa Contact Center przenosi się do chmury (CCaaS). To efekt współpracy firm Colt Technology Services i Atos. Przedsiębiorcy z Europy będą mogli korzystać z tego narzędzia już w pierwszym kwartale 2021 roku. To kluczowa zmiana dla rosnącego w silę rynku pracy zdalnej.

Firma Colt Technology Services ogłosiła partnerstwo z Atos, światowym liderem w dziedzinie cyfrowej transformacji, we współpracy z którym dostarczy Contact Center jako usługi w chmurze (CCaaS). Wielokanałowa oferta wsparcia dla przedsiębiorstw łączy ofertę Colt w zakresie telefonii w chmurze o globalnym zasięgu z ofertą Atos 'Cloud Contact Center powered by CXone'.

Nowe rozwiązanie pojawi się w Europie w pierwszym kwartale 2021 roku. Pozwoli organizacjom zapewnić bezproblemową obsługę wszystkich kanałów komunikacji z klientami - zarówno przez telefon, media społecznościowe, jak i czat. Dostarczy także wsparcie innowacyjnych funkcji sztucznej inteligencji.

CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom kontynuowanie migracji do chmury, umożliwiając im wirtualne wdrażanie centrów kontaktowych i inteligentnych systemów zarządzanie nimi, które są w pełni zintegrowane z systemami CRM i innymi podstawowymi narzędziami do interakcji z klientami. CCaaS jako usługa oparta o chmurę może być obsługiwany z dowolnego miejsca, także z domu, co ma kluczowe znaczenie w dzisiejszym środowisku pracy zdalnej.

Reklama

Wprowadzając nową ​​ofertę, Colt i Atos dążą do poprawy doświadczeń klientów, tworząc płynną, skalowalną platformę obsługiwaną „jednym dotknięciem”. Dzięki niej przedsiębiorcy będą mogli lepiej zrozumieć swoich klientów. Zwiększając analitykę i integrację kanałów interakcji z klientami oraz ułatwiając im wybór preferowanego medium komunikacji, firmy będą mogły skutecznie wspierać ewolucję relacji z klientami.

Colt CCaaS oparty jest na platformie CXone firmy NICE inContact. NICE inContact, światowy lider w rozwiązaniach CCaaS w chmurze, dąży do poprawy obsługi klientów dzięki ujednoliconemu oprogramowaniu multikanałowemu dostarczanemu za pośrednictwem chmury.

Colt od dawna wspiera cyfrową transformację przedsiębiorstw, a dzięki CCaaS - duże firmy będą mogły mocniej skoncentrować się na kliencie, prowadząc bezproblemową komunikację za pośrednictwem różnorodnych kanałów. Ostatnie miesiące nauczyły nas, jak ważna jest komunikacja i pozostawanie w kontakcie z klientami. Teraz Colt i Atos integrują szeroko rozumianą interakcję, komunikację, współpracę i łączność, aby poprawić sposób łączenia się klientów z przedsiębiorstwami – powiedziała Keri Gilder, Dyrektor generalny Colt.

Podstawą rozwiązań głosowych i sieciowych Colt jest sieć Colt IQ, która łączy ze sobą ponad 29 000 budynków z własną infrastrukturą sieciową i 900 centrów danych na całym świecie.

To ambitne partnerstwo umacnia pozycję Atos Cloud Contact Center, wspartego przez CXone, jako lidera CCaaS w Europie i poza nią. Ta współpraca zapewni klientom Colt duże korzyści w postaci usługi na najwyższym poziomie i prawdziwie wielokanałowe rozwiązanie contact center, niezbędne do sprawnej obsługi klientów. Ponadto będziemy kontynuować zobowiązanie firmy Atos do dekarbonizacji rozwiązań cyfrowych, poprzez maksymalne wykorzystankie ekologicznych korzyści rozwiązania chmurowego, w tym stworzenie środowiska hostingowego, które do 2025 r. będzie korzystać w 100% z odnawialnych źródeł energii – powiedział Robert Vassoyan, szef UCC w Atos.

Reklama

Nowe partnerstwo jest ekscytujące. Cieszymy się, że możemy współpracować, aby udostępniać chmurę tysiącom agentów i klientów na całym świecie, zapewniając im wyjątkowe doświadczenia i pozwalając zwiększać lojalność klientów i produktywność agentów – dodał Paul Jarman, dyrektor generalny NICE inContact.

Colt

Colt stara się zmieniać świat, dzięki sile łączności. Sieć Colt IQ łączy ponad 900 centrów danych w Europie, Azji i największych centrach biznesowych w Ameryce Północnej, z ponad 29 000 budynkami z własną infrastrukturą sieciową, która stale się rozwija.

Colt rozumie wymagania dotyczące łączności biznesowej i zapewnia rozwiązania o wysokiej wydajności i przepustowości, starając się być najbardziej zorientowaną na klienta firmą w branży.

Wśród klientów Colt są organizacje intensywnie korzystające z danych w ponad 210 miastach, ponad 30 krajach świata. Colt jest uznanym innowatorem i pionierem w dziedzinie sieci definiowanych programowo (SDN) i wirtualizacji funkcji sieciowych (NFV). Jako jedna z najbardziej stabilnych finansowo firm w swojej branży jest w stanie zapewnić najlepszą obsługę klienta po konkurencyjnej cenie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.colt.net.

Reklama

Atos

Atos jest światowym liderem w dziedzinie transformacji cyfrowej, zatrudniającym 110 000 pracowników w 73 krajach. Grupa jest europejskim liderem w dziedzinie rozwiązań chmurowych, cyberbezpieczeństwa i wysokowydajnych technologii obliczeniowych.

Grupa zapewnia kompleksową pomoc w tworzeniu chmur hybrydowych, rozwiązań Big Data, aplikacji biznesowych i rozwiązań cyfrowych w miejscu pracy. Jest światowym partnerem IT Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich i działa pod markami Atos, Atos | Syntel i Unify. Atos to SE (Societas Europaea), notowana na indeksie giełdowym CAC40 w Paryżu.

Celem Atos jest pomoc w projektowanie nowoczesnej przestrzeni informacyjnej. Doświadczenie i usługi firmy mają na celu wspierać rozwój wiedzy, edukację i badania w podejściu wielokulturowym oraz przyczyniają się do doskonalenia rozwoju naukowego i technologicznego. Na całym świecie Grupa umożliwia swoim klientom i pracownikom oraz całym społecznościom korzystanie za zrównoważonej w bezpiecznej przestrzeni informacyjnej umożliwiającej poprawę warunków życia, pracy i rozwoju.

 

Czytaj więcej