Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,30-0,20%
USD / PLN3,98-0,28%
CHF / PLN4,42-0,24%
GBP / PLN5,03-0,21%
EUR / USD1,08+0,09%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

zegarki plantwear

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, podpisał umowę współpracy z W.KRUK na sprzedaż produktów w internetowej ofercie najstarszej polskiej marki jubilerskiej oraz dystrybutora luksusowych zegarków. Pilotażowo w ramach umowy będą dostępne wybrane zegarki Plantwear, które dotychczas sprzedawały się bardzo dobrze i wpasowują się stylistyką w gusta klientów W.KRUK.

– Ta współpraca jest dla nas dużym wyróżnieniem, W.KRUK działa prężnie m.in. w segmencie zegarków, generując istotnie duże poziomy przychodów. Nasz partner docenił fakt, jako iż jesteśmy największym producentem zegarków w Polsce. Przede wszystkim liczymy na dotarcie do nowej grupy odbiorców, która dotychczas kupowała bardziej klasyczne zegarki znanych marek. Pilotażowo rozpoczniemy sprzedaż bestsellerów. Liczymy na ich dobre przyjęcie, co bezpośrednio skieruje nas w stronę intensyfikacji wspólnych działań – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

Dzięki umowie obie marki zobowiązują się współpracować ze sobą, rozwijając bazę klientów, a także prowadząc wspólne działania marketingowo-promocyjne. Produkty Plantwear w celu sprawnej logistyki będą dostępne w magazynach W.KRUK, a strony będą rozliczać się z ich sprzedaży prowizyjnie. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony.

- Liczymy na owocną współpracę, jednak ze względu na jej rozwojowy charakter trudno w tej chwili szacować wpływy ze sprzedaży nowym kanałem. Jesteśmy dobrej myśli, sądzę, że nie powinniśmy martwić się o jej efekty – dodaje Wiktor Pyrzyk.

Reklama

Plantwear w pierwszym miesiącu 2021 r. odnotował 723,6 tys. zł przychodów ze sprzedaży, co jest wynikiem lepszym o 35 proc. r/r. Na dynamiczny wzrost wyników wpłynęła sprzedaż zarówno marki Plantwear, jak i platformy Giftbay, odpowiadającej za sprzedaż personalizowanych prezentów.

– Na styczniowe wzrosty wyników sprzedaży bez wątpienia przekładają się zmiany nastrojów wśród konsumentów. Rozpoczął się etap szczepień, widzimy światełko w tunelu, a pandemia powoli zaczyna się oddalać. W drodze kolejne współprace, rozwój dotychczasowych projektów oraz start nowych marek – podsumowuje prezes Plantwear.

O SPÓŁCE:

Plantwear to notowany na NewConnect polski producent i lider internetowej sprzedaży akcesoriów lifestylowych z drewna m.in. biżuterii, zegarków i okularów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. W kwietniu 2020 roku odbyła się premiera marki Giftbay – platformy oferującej spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością, w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność.

Czytaj więcej