W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe. Pierwsze punkty zostały otwarte w Krakowie, Rzeszowie, Łodzi i Zgorzelcu.
Alternatywne punkty obsługi klientów to tymczasowe rozwiązanie, które pozwoli na prowadzenie sprzedaży produktów i usług oraz odbiór zamówień. Usytuowane będą one w największych miastach w miejscach łatwo dostępnych dla klientów, m.in. przed galeriami handlowymi. W alternatywnych punktach sprzedaży klienci będą mogli skorzystać m.in. z usług serwisowych, konfiguracji sprzętu i usług finansowych. Znajdą w nich także elektronikę dostępną od ręki – laptopy, smartphony, PC, monitory, drukarki i akcesoria.
Mobilne punkty odbioru będą pełnić także funkcję punktu odbioru zamówień internetowych.
- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zdecydowaliśmy się otworzyć alternatywne punkty obsługi. Pojawią się one w największych miastach na placach i parkingach przed galeriami handlowymi. W całym kraju otworzymy i utrzymamy do końca roku ok. 20 takich miejsc. Dzięki temu klienci będą mogli skorzystać z pełnej oferty naszej firmy. Otwarcie alternatywnych punktów obsługi pozwoli nam jednocześnie zachować reżim sanitarny, a klienci, którzy odwiedzą nasze tymczasowe sklepy będą mogli nie tylko zasięgnąć fachowej porady czy obejrzeć sprzęt elektroniczny, ale także dokonają zakupu i będą mogli skorzystać z całej palety usług konfiguracji i serwisu, tak, żeby móc od razu korzystać ze sprzętu – komentuje Marcin Mordak, Dyrektor Sieci Sprzedaży Komputronik.
Pełną listę alternatywnych punktów obsługi klienta można znaleźć na stornie Komputronik w zakładce Znajdź Sklep. Będą one funkcjonować w godzinach 09.00 – 21.00.
Obecnie w całym kraju otwarte jest 75 salonów stacjonarnych i punktów Komputronik