DeGenerals, studio deweloperskie z Grupy PlayWay, producent gier o tematyce historyczno-militarnej, podsumowało dotychczasową sprzedaż Tank Mechanic Simulator. Od premiery 20 lutego 2020 r. do końca listopada grę kupiło ponad 125 tys. graczy. Przychody ze sprzedaży gry przekroczyły 3,5 mln zł. Tytuł stale zbiera dobre recenzję (Steam 87% ocen pozytywnych), a na swojej wishliście ma go jeszcze prawie 155 tys. graczy, którzy jeszcze nie kupili gry.
Tank Mechanic Simulator miał premierę na platformie Steam 20 lutego 2020 r. Koszty produkcji gry zwróciły się w ciągu 3 dni. Wydawcą tytułu na PC było DeGenerals, korzystając z infrastruktury marketingowej PlayWay oraz cross-promocji z innymi grami Grupy. Z kolei w sierpniu ukazała się wersja na Nintendo Switch, wydana przez Ultimate Games.
TMS to gra o czołgach z okresu II wojny światowej, ich załogach oraz wkładzie w historię wojen. Zadaniem gracza jako właściciela warsztatu i muzeum czołgów jest odzyskiwanie zniszczonych lub porzuconych czołgów, a następnie ich odnowienie i renowacja przy użyciu szerokiej gamy narzędzi. W przygotowaniu są także porty gry na konsole PS4, Xbox One oraz mobile i VR.
- Jesteśmy niewątpliwe zadowoleni z tego jak duży sukces udało nam się osiągnąć przy Tank Mechanic Simulator. Koszty produkcji gry zwróciły się w ciągu zaledwie 72 godzin od jej premiery, a pomimo upływu prawie 10 miesięcy od premiery, gra znajduje kolejnych nabywców. Jesteśmy rentowną spółką z tytułem, który zapewnia nam środki na roz