Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31-0,13%
USD / PLN3,99+0,09%
CHF / PLN4,43+0,47%
GBP / PLN5,04+0,14%
EUR / USD1,08-0,22%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,62+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 786,20+0,07%
S&P 5005 259,81+0,22%
ROPA BRENT86,83+1,32%
ROPA WTI82,25+0,65%
ZŁOTO2 221,28+1,35%
SREBRO24,90+1,34%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

wiadomosć espi QUBICGAMES S.A. 2021-03-31 08:59

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr7/2021
Data sporządzenia: 2021-03-31
Skrócona nazwa emitenta
QUBICGAMES S.A.
Temat
Szacunkowe wyniki sprzedaży za pierwszy kwartał 2021 roku oraz podsumowanie kampanii na 17- lecie QubicGames.
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd QubicGames S.A. (dalej „Emitent”, „Spółka”) przekazuje szacunkowe wyniki sprzedaży za I kwartał 2021 roku oraz podsumowanie kampanii promocyjnej na konsoli Nintendo Switch na 17- lecie Spółki.

Według oficjalnych danych sprzedażowych za styczeń i luty 2021 roku oraz szacunków Zarządu za marzec 2021 roku, Spółka sprzedała ponad 500.000 gier na konsolę Nintendo Switch, co przełoży się na ponad 3.1 miliona złotych przychodów ze sprzedaży gier na konsolę Nintendo. Sumaryczne przychody netto Emitenta w Q1 2021 Zarząd szacuje na 3.4 - 3.5 miliona złotych, z czego według szacunków Zarządu przychody wygenerowane w ramach kampanii na 17- lecie QubicGames w marcu 2021 roku wyniosą około 1.8 miliona złotych.

Zarząd Emitenta uznał informację o szacunkowych przychodach wypracowanych w pierwszym kwartale 2021 r. za istotną, z uwagi na ich znacząco wyższy poziom (o ok 45%), w stosunku do przychodów osiągniętych przez Spółkę w czwartym kwartale 2020 roku.

Wzrost przychodów Emitenta jest wynikiem przeprowadzenia kampanii promocyjnej na konsoli Nintendo Switch, w ramach której:
• Sumaryczna sprzedaż gier w ramach kampanii od 1 do 29 marca 2021 roku we wszystkich regionach wyniosła ponad 365.000 sztuk gier.
• Emitent szacuje, że całkowita sprzedaż gier podczas całej kampanii we wszystkich regionach przekroczy 400.000 sztuk.
• Najlepiej sprzedające się gry w czasie kampanii to Dex, którego sprzedaż przekroczyła 60.000 sztuk w cenie promocyjnej od 1.70 USD/EUR do 1.99 USD/EUR oraz Pocket Mini Golf (wraz z wersją Hole in One), którego sprzedaż przekroczyła 40.000 sztuk w cenie od 0.17 USD/EUR do 1.99 EUR/2.49 USD.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

QUBICGAMES SPÓŁKA AKCYJNA
(pełna nazwa emitenta)
QUBICGAMES S.A.Usługi inne (uin)
(skrócona nazwa emitenta)(sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie)
08-110Siedlce
(kod pocztowy)(miejscowość)
Katedralna16
(ulica)(numer)
+48 531 242 300+48 25 644 36 39
(telefon)(fax)
(e-mail)(www)
8212515641141229265
(NIP)(REGON)
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2021-03-31Jakub PieczykolanPrezes Zarządu
Czytaj więcej