Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31-0,21%
USD / PLN3,99-0,14%
CHF / PLN4,43+0,43%
GBP / PLN5,04+0,07%
EUR / USD1,08-0,09%
DAX18 504,51+0,15%
FT-SE7 959,96+0,35%
CAC 408 212,41+0,09%
DJI39 766,55+0,02%
S&P 5005 251,51+0,06%
ROPA BRENT86,67+1,13%
ROPA WTI82,84+1,37%
ZŁOTO2 219,38+1,26%
SREBRO24,85+1,14%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

tim sa szkolenia

Ze wstępnych szacunków wynika, że we wrześniu 2021 r. miesięczne przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły 122,3 mln zł (+45,3% r/r) - to rekord w niemal 34-letniej historii spółki. Miesięczne przychody ze sprzedaży online po raz pierwszy przekroczyły 80 mln zł (83,8 mln zł, +40,6% r/r).

Sam III kw. 2021 r. przyniósł 337 mln zł przychodów ze sprzedaży (+39,7% w stosunku do III kw. 2020 r.), stając się również najlepszym kwartałem w historii TIM-u. W ciągu trzech kwartałów 2021 roku TIM wygenerował łącznie ponad 911,4 mln zł przychodów ze sprzedaży, a więc o 34,9% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Cały 2020 rok zamknęliśmy jednostkowo na poziomie 935 milionów przychodów ze sprzedaży. W tym roku TIM mierzy zdecydowanie wyżej, a symboliczny poziom miliarda rocznych przychodów naturalnie przekroczymy już w pierwszej części czwartego kwartału – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Jesień to dla nas okres najbardziej wytężonej pracy w związku z największym popytem na artykuły elektrotechniczne. To jednak nie wszystko. Intensywnie pracujemy nad projektem TIM 2.0, który pozwoli nam na dalsze skalowanie biznesu poprzez jeszcze sprawniejszy rozwój alternatywnych modeli sprzedaży, a tym samym bardziej dynamiczne zwiększanie udziału nowego asortymentu w naszych przychodach – dodaje Krzysztof Folta.

 

Reklama

#####

TIM SA prowadzi największą platformę e-commerce B2B w Polsce TIM.pl, jest też największym (pod względem przychodów ze sprzedaży) dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce (według magazynu „Elektrosystemy”, nr 5/2020, oraz https://www.rynekelektryczny.pl/najwieksze-hurtownie-elektrotechniczne/). Od 2013 r. łączy unikalne, kilkudziesięcioletnie doświadczenie w branży technicznej i elektrotechnicznej z nowoczesnymi technologiami e-handlu, który stanowi główny kanał sprzedaży TIM-u.

Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Na podstawie wyboru 100 analityków giełdowych, doradców inwestycyjnych i zarządzających, reprezentujących domy i biura maklerskie, fundusze emerytalne i inwestycyjne, TIM znalazł się na 2. miejscu głównego zestawienia rankingu Giełdowa Spółka Roku 2020, organizowanego przez redakcję „Pulsu Biznesu”.

Przez ćwierć wieku TIM sprzedawał wyłącznie za pośrednictwem ogólnopolskiej sieć hurtowni elektrycznych. W 2013 r. firma zmieniła model biznesowy, stawiając na e-commerce. To najprawdopodobniej największa taka transformacja cyfrowa w polskim handlu B2B. TIM stawia na omnichannel - sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu. Spółka tworzy Grupę Kapitałową TIM wraz z 3LP SA - operatorem centrum logistycznego w podwrocławskich Siechnicach. Obiekt specjalizuje się w obsłudze podmiotów (także spoza Grupy TIM) działających w sektorze e-commerce.

Reklama

Więcej o TIM SA i Grupie Kapitałowej TIM na www.timsa.pl.

Czytaj więcej