I, the Inquisitor dostępny dla graczy już w 2022 roku
The Dust, wrocławskie studio notowane na Rynku NewConnect, opublikowało dzisiaj zaktualizowaną Strategię Rozwoju na lata 2020-2023. Głównym celem Spółki w tym okresie będzie budowa portfolio produkcji bazujących na grach Indie Premium opartych o adaptacje dzieł literackich oraz rozwój grupy The Dust. Na przestrzeni najbliższych lat Spółka zamierza wydać 15 gier survivalowych, autorstwa zależnego studia Game Island oraz 15 symulatorów. W 2022 roku do graczy ma również trafić flagowa produkcja Spółki, I, The Inquisitor. Zatrudnienie w grupie The Dust ma się docelowo zwiększyć do 70 osób.
W latach 2020-2023 The Dust zamierza oprzeć rozwój swojej działalności na trzech filarach:
- Nasza dotychczasowa strategia rozwoju zakładała produkcję i wydawanie różnorodnych gier w ramach spółki The Dust. Teraz natomiast zamierzamy też wspierać niezależne, samodzielne zespoły tworzące gry o konkretnej tematyce. Pozwoli to na wyspecjalizowanie się konkretnych zespołów w jednym konkretnym gatunku, a nam zapewni pełen nadzór nad pracami produkcyjnymi gier, których będziemy wydawcą. Pozwoli nam to również skupić się nad pro