Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31+0,00%
USD / PLN3,99+0,06%
CHF / PLN4,43+0,02%
GBP / PLN5,04+0,09%
EUR / USD1,08-0,05%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,62+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 232,81+1,87%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

status wniosku hipotecznego w Banku Millennium pomoc

Bank Millennium wdrożył kolejny etap projektu cyfryzacji hipotek. Teraz możliwość śledzenia statusu wniosku hipotecznego jest dostępna w aplikacji mobilnej również dla osób, które nie są jeszcze klientami Banku Millennium. Bank wyśle też do nich każdorazowo SMS z informacją o zmianie statusu wniosku.

Status wniosku hipotecznego dostępny online również dla osób niebędących klientami Banku Millennium - 1

Status wniosku hipotecznego dostępny online również dla osób niebędących klientami Banku Millennium - 1
Teraz, każda osoba, która złożyła wniosek o kredyt hipoteczny w Banku Millennium, ma możliwość wygodnego sprawdzenia statusu tego wniosku w aplikacji mobilnej. Usługa jest dostępna po zainstalowaniu aplikacji Banku Millennium w telefonie, z przycisku na ekranie aktywacji:

Status wniosku hipotecznego dostępny online również dla osób niebędących klientami Banku Millennium - 2

Status wniosku hipotecznego dostępny online również dla osób niebędących klientami Banku Millennium - 2

Podczas pierwszego wejścia pojawi się ekran z informacją, co jest potrzebne do zalogowania się do usługi. – numer wniosku kredytowego, wybrane cyfry z numeru PESEL lub paszportu oraz H@sło SMS, które bank prześle na numer telefonu podany we wniosku kredytowym.

Reklama

W ramach usługi w aplikacji mobilnej dostępne są następujące informacje:

  • Aktualny status wniosku z opisem, co się dzieje z wnioskiem na danym etapie
  • Pasek postępu, prezentowany w formie koła
  • Numer wniosku i wnioskowana kwota

  • Imię i nazwisko eksperta prowadzącego wniosek, a w przypadku wniosku złożonego u brokera również dodatkowa informacja o partnerze prowadzącym wniosek

  • Lista poprzednich etapów wniosku

Jak wcześniej zapowiadaliśmy, to kolejny etap projektu pełnej digitalizacji kredytów hipotecznych. W planach mamy udostępnienie kolejnych rozwiązań, a docelowo uruchomienie zdalnego procesu sprzedaży „end to end” w bankowości elektronicznej - mówi Ania Meunier, Kierująca Wydziałem Kredytów Hipotecznych w Banku Millennium

- Projektując nowe rozwiązania w zakresie hipotek, po raz kolejny spojrzeliśmy na cały proces oczami klientów. Priorytetem było dla nas zapewnienie jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usługi. Wiemy, że ubieganie się o kredyt hipoteczny to jeden z ważniejszych momentów w życiu, tym bardziej zależało nam na tym, by proces ten przebiegał płynnie i transparentnie. Mamy już sygnały od klientów, że to się udało. Teraz idziemy o krok dalej i proponujemy równie wygodne rozwiązanie osobom, które dotychczas nie korzystały z naszych usług - mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium

Czytaj więcej