W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2021 roku grupa kapitałowa Saxo Bank (Grupa) odnotowała zysk netto w wysokości 512 mln DKK (koron duńskich) w porównaniu z 529 mln DKK w analogicznym okresie ubiegłego roku. Przychody operacyjne Grupy wyniosły w pierwszym półroczu 2021 r. 2,4 mld DKK w porównaniu z 2,3 mld DKK za ten sam okres ubiegłego roku, co stanowi wzrost o 5%.
Grupa odnotowała rekordową liczbę nowych aktywnych klientów i stały napływ aktywów w pierwszej połowie 2021 r. Na dzień 30 czerwca 2021 r. liczba klientów Grupy przekroczyła 790 000, co stanowi nowy rekord, a aktywa klientów ogółem wyniosły 595 mld DKK.
Koszty osobowe i administracyjne Grupy w pierwszych sześciu miesiącach 2021 r. wyniosły 1,5 mld DKK, co oznacza wzrost o 10% w porównaniu z 1,3 mld DKK w pierwszej połowie 2020 r. Wzrost ten wynika przede wszystkim ze znaczących inwestycji w strategiczne inicjatywy. Grupa kontynuuje m.in. doskonalenie doświadczenia dla klientów, tzw. SaxoExperience, poprzez wykorzystanie technologii, cyfryzacji i skalowalności przy równoczesnej optymalizacji procesów w celu redukcji kosztów i złożoności. W drugiej połowie 2021 r. Grupa zakończy integrację z BinckBank N.V. Proces ten pochłonął wiele zasobów i spowodował wzrost