Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,29-0,31%
USD / PLN3,98-0,33%
CHF / PLN4,41-0,34%
GBP / PLN5,03-0,25%
EUR / USD1,08+0,02%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

redukcja zapisów

Redukcja w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła ponad 89 proc. Gaming Factory SA, producent i wydawca gier na PC i konsole, przydzielił wszystkie akcje oferowane w pierwszej publicznej ofercie akcji. Przedmiotem emisji było 1.100.000 nowo emitowanych Akcji Serii E, a przedmiotem sprzedaży 275.000 istniejących Akcji Serii B. Redukcja w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła ponad 89 proc. Cena emisyjna akcji została ustalona na 15,50 zł, co oznacza, że do spółki trafi nieco ponad 17 mln zł. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji był Trigon Dom Maklerski. Do końca lipca Spółka chce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

- Zainteresowanie nabyciem akcji Gaming Factory SA było ogromne, o czym świadczy redukcja w transzy inwestorów indywidualnych na poziomie ponad 89 proc. Dziękuję za zaufanie jakim obdarzyli nas nowi akcjonariusze, dołożymy wszelkich starań, aby nie zawieźć ich oczekiwań. Przed nami najbardziej intensywny okres w historii Gaming Factory. Jesteśmy gotowi, aby zrealizować ogłoszone cele i konsekwentnie budować wartość spółki – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory SA.

Pierwsza oferta publiczna akcji spółki obejmowała łącznie do 1 375 000 akcji, w tym do 1 100 000 nowo emitowanych akcji serii E oraz do 275 000 istniejących akcji serii B. Cenę emisyjną akcji ustalono na poziomie ceny maksymalnej, czyli 15,50 zł za akcję. – Z emisji akcji pozyskaliśmy ponad 17 mln zł. Ok 70 proc. wpływów przeznaczymy na produkcję gier, pozostałe środki na marketing i działania związane z ich wydawaniem. Część środków pozyskanych od inwestorów planujemy przeznaczyć na dokończenie tytułów, które są w trakcie produkcji, w tym między innymi: Human Farm, Roman Legionary, Big Battle and Defence Simulator oraz Knight Simulator – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Wishlisty wszystkich tytułów gier z portfolio Gaming Factory wynoszą obecnie ponad 400 tys. zapisów. Największą listę, ok. 50 tys. osób, posiada Bakery Simulator, w której gracz koncentruje się na pracy w piekarni oraz terminowym dostarczaniu pieczywa do klientów. Gra powinna ukazać się pod koniec trzeciego kwartału tego roku, pełna wersja tytułu zostanie poprzedzona prologiem.

Reklama

- Mamy w produkcji dużo gier na PC, które będziemy również wydawać na wszystkie konsole. Posiadamy sporo pomysłów na kolejne projekty. Planujemy dalszy rozwój własnego działu wydawnictwa i marketingu – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Trigon Dom Maklerski. Dodatkowo, inwestorzy mogli składać zapisy na akcje w ramach konsorcjum domów maklerskich, do którego przystąpiły mBank - Dom Maklerski, Millennium Dom Maklerski S.A., Noble Securities S.A. oraz Dom Maklerski BDM S.A

Podstawowym założeniem strategii Gaming Factory jest wydawanie nisko i średnio-budżetowych gier komputerowych (6-15 rocznie), a także stopniowe zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów. Gaming Factory produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, m.in. symulatory, gry przygodowe, akcji czy tycoon. Działalność studia o portowanie gier na konsole Nintendo Switch, PlayStation, Xbox, platformę VR oraz adaptowanie gier wideo na gry w wersji planszowej, uzupełniają spółki z grupy Gaming Factory – Black Rose Projects, Silver Lynx Games oraz Ultimate VR.

Do końca lipca Gaming Factory chce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

                                              Warszawa, 9 lipca 2020 r - 1

                                              Warszawa, 9 lipca 2020 r - 1

Reklama

O Gaming Factory:

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń strategii działania spółki jest m.in. wydawanie nisko i średnio-budżetowych gier, w tym poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym oraz zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów, w oparciu o rozwijany dział marketingu.

Spółka współpracuje z ponad 20-stoma deweloperami gier i pracuje obecnie nad ponad 25-cioma produkcjami na PC oraz ponad 30-stoma produkcjami na konsole. Gaming Factory produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe, gry akcji, tycoon.

Na przełomie lipca i sierpnia br. Gaming Factory chce zadebiutować na główny rynku GPW w Warszawie.

Czytaj więcej