Reklama
WIG82 615,67+1,29%
WIG202 431,59+1,54%
EUR / PLN4,32+0,06%
USD / PLN4,00+0,26%
CHF / PLN4,42+0,25%
GBP / PLN5,05+0,27%
EUR / USD1,08-0,20%
DAX18 493,99+0,09%
FT-SE7 952,71+0,26%
CAC 408 246,77+0,51%
DJI39 760,08+1,22%
S&P 5005 248,49+0,86%
ROPA BRENT86,06+0,42%
ROPA WTI82,15+0,53%
ZŁOTO2 212,19+0,93%
SREBRO24,68+0,45%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

pozycjonowanie sklepów

Aby sklep internetowy mógł cieszyć się dużym zainteresowaniem oraz wysoką sprzedażą nie wystarczy go tylko zbudować. Powinieneś wiedzieć, że czeka cię ciężka i długa praca, a wszystko po to aby Twoi potencjalni, przyszli klienci mogli odnaleźć Cię w internecie bez większego problemu! Takie zastosowanie jest bardzo korzystane, ponieważ pozwala Ci dostarczyć satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe. Istotne jest nie tylko samo przygotowanie atrakcyjnego asortymentu, ale również dotarcie do konkretnych grup docelowych. Dzięki skutecznej optymalizacji Twój sklep online będzie dostępny dla wszystkich użytkowników, na każdym urządzeniu mobilnym. W tym celu warto korzystać usług doświadczonych profesjonalistów, którzy mają bogatą wiedzę w tym zakresie. Wybierając Coolbrand możesz być pewien, że witryna Twojego sklepu internetowego zajmie najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Co więcej? Dzięki odpowiedniej strategii marketingowej znacznie wzrośnie zaufanie do Twojej firmy i będzie się wyróżniać na tle całej konkurencji. Jak zoptymalizować sklep pod SEO i dlaczego jest to tak ważne? Odpowiedzi na te oraz inne pytanie otrzymasz w poniższym artykule. Serdecznie zapraszamy!

Optymalizacja sklepu internetowego

Czy wiesz, że pozycjonowanie sklepu internetowego jest procesem bardzo czasochłonnym? Osiągniecie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania wymaga nie tylko sporej ilości czasu, ale także odpowiedniej wiedzy i bardzo dogłębnej analizy. Zarówno SEO jak i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, z przede wszystkim Google skuteczny zestaw działań, których głównym celem jest poprawa wewnętrznych i zewnętrznych parametrów strony internetowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu witryna internetowa jest znacznie lepiej postrzegana przez roboty wyszukiwarek. Co istotne? Zarządzanie sklepem internetowym jest szczególnie ukierunkowane na dotarcie do poszczególnych grup użytkowników.

Obecnie jednym z najskuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klientów jest pozycjonowanie sklepów internetowych, bowiem niesie ono ze sobą szereg zalet między innymi:

  • Podnosi pozycję sklepu w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy kluczowe
  • Znacznie zwiększa ruch organiczny na stronie
  • Buduje pozytywny wizerunek marki oraz jej rozpoznawalność
  • Zwiększa sprzedaż
  • Przyczynia się do wzrostu zaufania użytkowników
  • Poprawia komfort użytkowania serwisu

Profesjonalne działania SEO obejmują kilka obszarów,

które muszą być uwzględnione podczas działań związanych z pozycjonowaniem strony www. Jednakże istnieje szereg działań, które stanowią tak naprawdę podstawę optymalizacji SEO i muszą być one wykonane w pierwszej kolejności! Klasyczny schemat optymalizacji sklepu online pod kątem SEO to: analiza słów kluczowych, wewnętrzna optymalizacja serwisu oraz content marketing.

Doświadczony zespół specjalistów Coolbrand doskonale zna działania w e- commerce oraz SEO, dlatego też tak bardzo wielu klientów korzysta z ich usług i cieszy się sukcesem w internecie. Pamiętaj, że wiedza, doświadczenie oraz zdobyte umiejętności potrafią generować wysoką sprzedaż w internecie.

Audyt i optymalizacja strony

Reklama

Bardzo dobrym rozwiązaniem, które warto zastosować na początku jest przeprowadzenie precyzyjnego audytu SEO, gdyż pozwoli ona poznać zarówno mocne jak i słabe strony witryny www. Kompleksowo wykonany audyt sprawi, że dowiesz się co należy poprawić aby podnieść pozycję sklepu w wyszukiwarce internetowej oraz jak poprawnie zoptymalizować stronę pod względem SEO i UX.

  • Niezwykle istotna jest intuicyjna nawigacja oraz przejrzysty, czytelny i zrozumiały układ witryny sklepu online, gdyż dzięki niemu użytkownik się nie zagubi
  • Należy również zadbać o responsywność- czyli o to, aby dana strona internetowa była właściwie dostosowana do wszystkich rodzajów ekranu. Responsywność nabiera szczególnego znaczenia w dzisiejszym czasie, gdy coraz więcej osób do korzystania z internetu używa różnych urządzeń mobilnych.
  • Kolejna istotna kwestia to meta- tittle oraz meta- description strony sklepu, prościej mówiąc chodzi tutaj o tytuł strony lub podstrony oraz jej krótki opis, który wyświetlany jest w wynikach wyszukiwania. Co istotne? Opisy powinny być dobrze przemyślane i określać prawdziwą zawartość strony internetowej. Stworzenie dobrego met tittle oraz meta description wymaga dużego wyczucia, gdyż trzeba odpowiednio zastosować określone słowa kluczowe a także zmieścić je w założonym limicie znaków.
  • Warto także pamiętać o opisach obrazków w atrybucie ALT- jest on niezwykle pomocny, ponieważ pozwala powiązać dane obrazy z zawartością strony, a tym samym dobrze indeksować ją w Google

Link building

O czym warto pamiętać? To, iż jednym z bardzo ważnych czynników, które wpływają na pozycję strony w wyszukiwarce Google należy również ilość i jakość linków pochodzących z innych serwisów. W przypadku sklepów internetowych link building odbywa się najczęściej w oparciu o profile, portale tematyczne oaz fora internetowe. Najważniejsze jest, aby link odznaczał się dobrą jakością i korelował z tekstem, w jakim jest umieszczony. Zaleca się, aby linkować nie tylko samą stronę główną, ale również podstrony, gdyż inteligentna wyszukiwarka Google zdecydowanie lepiej ocenia zróżnicowanie pod tym względem odnośników. Duże znaczenie ma także jakość domeny, z której wychodzi link- powinieneś wiedzieć, że wyżej oceniane są starsze domeny, które cieszą się dużym zaufaniem użytkowników.

Jak tworzyć treści dla sklepu internetowego?

Optymalizacja i pozycjonowanie to mnie tylko kwestie techniczne strony internetowej, ale również zamieszczone na niej treści. Najbardziej istotne treści jeżeli chodzi o sklep online to: opisy kategorii oraz opisy produktów. Podczas ich tworzenia należy wybrać odpowiednie słowa kluczowe. Doświadczeni pracownicy Coolbrand zawsze oferują swoim klientom najlepsze rozwiązania, wykorzystują słowa i frazy kluczowe, które precyzyjnie określają przedmiot poszukiwań. Czy wiesz, że aby dowiedzieć się, które z nich są najczęściej wyszukiwane, można wykorzystać specjalną funkcje autouzupełniania Google?

Ale to nie wszystko!

Powinieneś wiedzieć, że opisy kategorii mają bardziej uniwersalny charakter. Fakt, iż są bardziej poradnikowe sprawia, że powinny przedstawiać wspólne cechy danej grupy produktów. Natomiast w przypadku opisy konkretnych produktów, jest nieco inaczej! Tego typu opisy powinny zawierać najbardziej kluczowe informacje oraz przedstawiać ich najbardziej wyróżniające cechy na tle konkurencji.

Wizytówki w Google dla firm

Reklama

Dobrą metodą, która pozwala aby Twój sklep online mógł zaistnieć w internecie jest stworzenie specjalnej wizytówki „Google Moja Firma”. Jest to skuteczny sposób, który pozwoli nie tylko zaprezentować, ale także wyświetlić w organicznych wynikach Google najważniejsze dane o Twoim sklepie tj. miejsce siedziby, telefon kontaktowy oraz opinie użytkowników. Co więcej? Takie rozwiązanie daje również dostęp do statystyk, które pozwalają sprawdzić ile osób obejrzało obejrzało wizytówkę lub zadzwoniło.

Optymalizacja sklepu online- dlaczego warto?

Jednym z najważniejszych powodów jest bardzo duża konkurencja w tej branży. Każdego roku sklepów internetowych powstaje coraz więcej, co wymaga dużego poświecenia oraz znalezienia oryginalnego pomysłu, aby wyróżnić się na tle innych oraz przebić ze swoją ofertą. Pozycjonowanie jest najlepszym sposobem, aby to osiągnąć! Większość konsumentów szuka konkretnych produktów bądź usług korzystając z internetu, dlatego tak bardzo istotne jest, aby Twój sklep internetowy był na pierwszych pozycjach w Google. To sprawdzona strategia marketingowa, która opiera się o precyzyjnie ukierunkowane działanie. Dzięki tej strategii możesz dotrzeć z ofertą do konkretnej grupy docelowej!

Umiejętne pozycjonowanie sklepu internetowego może znacznie poprawić ruch na stronie, oraz zwiększyć konwersję. Musisz mieć na uwadze, że kampanie SEO przyniosą Ci lepsze efekty, jednak wymagają one ciągłego działania, tworzenia nowych treści oraz kontrolowania a także dbania o content produktowy, tak aby wyróżniał się na tle konkurencji! Jeśli potrzebujesz zoptymalizować swój sklep online, to warto postawić na najlepszych specjalistów w tej branży!

Czytaj więcej