Reklama
WIG82 690,48+1,39%
WIG202 433,92+1,63%
EUR / PLN4,31-0,01%
USD / PLN4,00+0,15%
CHF / PLN4,42+0,15%
GBP / PLN5,05+0,24%
EUR / USD1,08-0,17%
DAX18 486,83+0,05%
FT-SE7 952,25+0,26%
CAC 408 225,43+0,25%
DJI39 760,08+1,22%
S&P 5005 248,49+0,86%
ROPA BRENT86,62+1,07%
ROPA WTI82,66+1,15%
ZŁOTO2 208,53+0,77%
SREBRO24,59+0,08%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

po ile są obecnie akcje Jastrzębska Spółka Węglowa SA

Analiza rekomendacji biura maklerskiego DM mBanku SA dla spółki Jastrzębska Spółka Węglowa SA Analitycy biura maklerskiego DM mBanku SA, dnia 2022-01-17 00:00 wystawili rekomendację dla akcji Jastrzębska Spółka Węglowa SA. Bieżący kurs akcji utrzymuje się na poziomie 41.53 PLN, a cena docelowa jest ustalona na 35.88 PLN. Zespół analityczny instytucji, która sporządziłą rekomendację wystawił zalecenie redukuj.

X

Spółka, której dotyczy rekomendacja

Wystawca rekomendacji

Data publikacji dokumentu

Zalecenia

Aktualny kurs akcji

Kurs docelowy akcji

Najnowsza rekomendacja

Jastrzębska Spółka Węglowa SA

DM mBanku SA

2022-01-17 00:00

redukuj

41.53

35.88

Uprzednia rekomendacja

Jastrzębska Spółka Węglowa SA

DM mBanku SA

2021-09-07 00:00

kupuj

48.8

62.42

Czym tak naprawde jest w teorii rekomendacja giełdowa?

Zdecydowana większość z Was choć raz spotkała się ze słowem rekomendacja giełdowa. Rekomendacja jest okresową publikacją najczęściej autorstwa firm rekomendujących, biur, domów maklerskich czy niezależnych analityków giełdowych. Dokumenty takie powstają głównie po to, aby wesprzeć inwestorów w dokonywaniu świadomych i przemyślanych transakcji. Nie jest kłamstwem to, że wystawione rekomendacje nie zawsze są trafne, trzeba tutaj podkreślić, że aby móc korzystać z doradztwa w postaci zaleceń trzeba mieć wystarczającą wiedzę na temat rynku akcji, funkcjonowania giełdy i notowanych na niej spółek. Pełna definicja rekomendacji mieści się w Rozporządzeniu Ministra Finansów.

Reklama

 

Dokument musi zawierać:

  • wykaz autorów tekstu,
  • datę publikacji materiału,
  • horyzont czasowy,
  • krąg adresatów,
  • zalecenia,
  • cenę docelową,
  • zasady aktualizacji,
  • oraz analizę biznesu.

Czytaj więcej