Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,30-0,20%
USD / PLN3,99-0,15%
CHF / PLN4,42-0,10%
GBP / PLN5,03-0,21%
EUR / USD1,08-0,04%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

oculus rift

Disc Ninja, autorski projekt Immersion Games – producenta gier VR z grupy Immersion, właśnie zadebiutował na platformie Oculus Quest w cenie 19.99$. Gra opiera się na zasadach popularnego w Stanach Zjednoczonych disc golfa, i jest osadzona w pełnej kolorów wizji feudalnej Japonii w wirtualnej rzeczywistości (VR). Studio planuje rozwijać dalej tytuł, m.in. poprzez wprowadzenie nowych trybów rozgrywki i kolejnych rozbudowanych map. Jednocześnie spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect. Spółka planuje debiut na NewConnect w Q3 br.

  • Disc Ninja – największy projekt Immersion Games – zadebiutował na platformie Oculus Quest. Tytuł dostępny jest na goglach Oculus Quest i Oculus Quest 2 w cenie 19,99$.
  • Spółka planuje rozwój gry w postaci uaktualnień, z których pierwsze zawiera m.in. tryb wyścigowy.
  • Za produkcję i wydanie tytułu odpowiada Immersion Games. Budżet gry wyniósł 1,5 mln zł.
  • Immersion Games aktualnie pracuje nad drugim autorskim tytułem – Extreme Escape. Premiera gry zaplanowana jest na II połowę 2021 r. Spółka liczy na debiut na NewConnect w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Disc Ninja to tytuł osadzony w wirtualnym świecie, inspirowany feudalną Japonią, który łączy w sobie stylizowaną grafikę z dopracowaną symulacją rzutu dyskiem. Rozgrywka oferuje dużą grywalność, poprzez zabawę na 15 zróżnicowanych mapach i w ramach dwóch trybów zabawy. Głównym zadaniem graczy będzie pokonanie serii coraz trudniejszych tras, w jak najmniejszej ilości rzutów. Bawić się będzie można w pojedynkę lub z innymi, poprzez tryb multiplayer, umożliwiający rozgrywkę nawet dla czterech graczy.

- Disc Ninja od innych gier disc golfowych z pewnością wyróżnia strona wizualna, a także to, jak duży nacisk położyliśmy na dopracowanie fizyki rzutu dyskiem. Zależało nam, żeby w grze jak najlepiej odwzorowane były prawdziwe techniki rzucania – z ramienia, nadgarstka czy podkręcanie dysku. Poświęciliśmy wiele czasu, żeby osiągnąć wysoki poziom realizmu. Dedykujemy grę zarówno osobom, które posiadają już doświadczenie w tym sporcie, jak i tym, co będą mieli z nim styczność po raz pierwszy. Dla tych drugich przygotowaliśmy specjalny tryb pomocy w rzucaniu, który z pewnością ułatwi rozpoczęcie przygody z grą. Ponadto przepiękne krajobrazy oraz dbałość o szczegóły sprawiają, że Disc Ninja to najlepiej wyglądający symulator disc golfa wśród gier sportowych w VR - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A.

Gracze będą przemierzać mroczne, bambusowe lasy, zapierające dech w piersiach świątynie czy japońskie miasta urzekające charakterystyczną dla danego regionu architekturą z przeszłości. Mapy zawierają liczne przeszkody i utrudnienia, które urozmaicają rozgrywkę, a także alternatywne ścieżki, otwierające przed graczami nowe drogi. W trakcie zabawy, można odnajdywać i odblokowywać nowe stroje i skórki do dysków. Pozwala to na personalizację swojego avatara ninja, którym gracz będzie mógł pochwalić się przed innymi. Przy projekcie Immersion Games pełni zarówno rolę wydawcy, jak i producenta. Budżet gry wyniósł 1,5 mln zł. Deweloperzy zapowiedzieli także plany rozwoju gry.

Reklama

- Pierwsze uaktualnienie jest już zaplanowane i powinno pojawić się niedługo po premierze. Znajdzie się w nim m.in. nowy tryb gry – oparty na koncepcji wyścigu, gdzie nie liczy się liczba rzutów, ale dotarcie do celu w jak najkrótszym czasie. Zaplanowaliśmy także udogodnienia dla użytkowników, w tym dla tych, którzy chcieliby organizować mini-turnieje - zdradza Bartosz Rosłoński.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=IYJstKjnSmY

Presskit: https://we.tl/t-OS9K5jYGqH

Oculus Quest Store: https://www.oculus.com/experiences/quest/3669819606376951/

Jednocześnie spółka pracuje nad swoim drugim tytułem - Extreme Escape, którego premiera zaplanowana jest już na II półrocze tego roku. To nowa przygoda w serii interaktywnych doświadczeń w wirtualnej rzeczywistości, która wprowadza gracza w sytuacje rodem z filmów akcji. Tytuł łączy w sobie elementy survivalu z łamigłówkami znanymi z escape room’ów.

Reklama

Aktualnie spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect, które spodziewane jest w Q3 br.

***

O Immersion Games:

Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie - Immersion. Warszawska grupa Immersion od 2014 opracowuje projekty i produkty w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości koncentrując się na rynku amerykańskim, współpracując z firmami i instytucjami takimi jak Facebook, HBO, Coca-Cola, rząd USA, Discovery i wieloma innymi. Wychodząc naprzeciw szybko rosnącego rynku gier VR, Immersion stworzyło spółkę Immersion Games, która w 2021 roku chce dołączyć do grona spółek publicznych notowanych na New Connect.

Czytaj więcej