Reklama
WIG82 689,35+1,38%
WIG202 436,79+1,75%
EUR / PLN4,31-0,01%
USD / PLN4,00+0,22%
CHF / PLN4,42+0,19%
GBP / PLN5,05+0,25%
EUR / USD1,08-0,22%
DAX18 500,32+0,13%
FT-SE7 949,59+0,22%
CAC 408 221,09+0,20%
DJI39 760,08+1,22%
S&P 5005 248,49+0,86%
ROPA BRENT86,34+0,75%
ROPA WTI82,44+0,88%
ZŁOTO2 214,61+1,04%
SREBRO24,61+0,16%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

notowania spółek gameingowych

Obroty platformy Gamivo przekroczyły 160 mln zł w 2020 r.

Gamivo, platforma transakcyjna dla gier oraz towarów cyfrowych notuje dynamiczny wzrost skali działalności z miesiąca na miesiąc. W całym 2020 r. obroty na platformie przekroczyły 160 mln zł. Obecnie spółka skupia się na rozwoju funkcjonalności i oferty platformy oraz pozyskaniu nowych użytkowników.

Gamivo to wiodąca platforma transakcyjna dla gier, która łączy sprzedawców z graczami z całego świata. Na rynku wyróżnia się jakością obsług klienta, atrakcyjnymi cenami produktów oraz dodatkowymi usługami, jak programy VIP, programy lojalnościowe, a dla dostawców panele do sprzedaży hurtowej.

- Od założenia Gamivo w 2017 r., przyświecała nam wizja stworzenia idealnego miejsca dla gracza, w którym oprócz ulubionych tytułów, będzie mógł on znaleźć zarówno sprzęt jak i dodatki do rozwijania swojego hobby. Ubiegłoroczne obroty platformy to efekt m.in. konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju. – informuje Mateusz Śmieżewski, prezes Gamivo SA.

Reklama

Gamivo zostało założone w 2017 r. przez zespół managerów wszechstronnie doświadczonych w branży gier, przy wsparciu funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka stale wprowadza nowe wykonalności na platformę i poszerza jej ofertę produktową. W tym roku chce m.in. wprowadzić produkty fizyczne, w tym gry konsolowe, akcesoria gamingowe oraz odzież e‑sportową. W planach jest także wprowadzenie aplikacji mobilnej.

- Dużo uwagi poświęcamy optymalizacji procesów zachodzących wewnątrz organizacji i ich automatyzacji. Dzięki temu możemy sprawnie obsługiwać serwis utrzymując jednocześnie optymalne zasoby. Przekłada się to na niskie koszty i w konsekwencji atrakcyjną cenowo ofertę dla sprzedawców oraz kupujących. – dodaje Tomasz Lewandowski, członek zarządu Gamivo SA.

Głównymi użytkownikami Gamivo są osoby z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. Platforma od początku istnienia obsłużyła ponad 2 mln kupujących z większości krajów, sprzedając im ponad 5 mln gier. W jej ofercie znajduje się aktualnie prawie 50 tys. produktów, oferowanych przez prawie 1 tys. sprzedawców. Spółka działa na dynamicznie rosnącym rynku gier, którego wartość w 2020 r. wyniosła 160 mld dol., a już w 2023 roku może przekroczyć wartość 200 mld dol.

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół osób z wszechstronnym doświadczaniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Jest to miejsce łączące sprzedawców oferujących gry i inne towary cyfrowe z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. W jednym miejscu gracze znajdą gry na każdą platformę gamingową, dzięki czemu mogą porównać różne oferty i wybrać najkorzystniejszą cenę. Klientami platformy są głównie osoby z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych

W ramach swoich usług spółka oferuje także swoim klientom programy afiliacyjne oraz program subskrypcji GAMIVO SMART. Najbliższe plany spółki skupiają się na rozwoju oferowanego asortymentu o produkty fizyczne w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową

Czytaj więcej

Artykuły związane z notowania spółek gameingowych