Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31-0,14%
USD / PLN4,00+0,11%
CHF / PLN4,43+0,47%
GBP / PLN5,04+0,13%
EUR / USD1,08-0,25%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,62+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 786,20+0,07%
S&P 5005 256,57+0,15%
ROPA BRENT86,86+1,35%
ROPA WTI83,00+1,57%
ZŁOTO2 221,17+1,34%
SREBRO24,88+1,26%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

longterm games bankier

Gra z gatunku action platformer będzie dostępna na platformie Steam i Nintendo Switch, a w przyszłości pojawi się też na dużych konsolach obecnej i poprzedniej generacji

Space Tail: Every Journey Leads Home. Przepiękna opowieść o odkrywaniu kosmosu i samego siebie zadebiutuje jesienią 2022 roku - 1

Space Tail: Every Journey Leads Home. Przepiękna opowieść o odkrywaniu kosmosu i samego siebie zadebiutuje jesienią 2022 roku - 1

 

 

Reklama

Warszawa, 11.05.2022 – Studio Longterm Games zapowiada swój pierwszy tytuł – kosmiczną opowieść o poznawaniu siebie i otaczającego świata, Space Tail: Every Journey Leads Home. W tej platformówce 2,5D poznamy historię psiaka o imieniu Bea wysłanego w przestrzeń kosmiczną, który wspólnie z graczem przeżyje niesamowite przygody i spotka na swojej drodze wiele mniej lub bardziej przyjaznych pozaziemskich istot.

 

Space Tail: Every Journey Leads Home. Przepiękna opowieść o odkrywaniu kosmosu i samego siebie zadebiutuje jesienią 2022 roku - 2

 

Ta czerpiąca z produkcji takich jak Ori and the Blind Forest, Inside, Limbo i Journey historia inspirowana jest prawdziwymi wydarzeniami z początków kolonizacji przestrzeni kosmicznej przez człowieka, a właściwie z jej pierwszych prób. Zanim ludzkość sama podjęła się eksploracji kosmosu wiele zwierząt zostało wysłanych na orbitę – to właśnie one pierwsze widziały z bliska to, co ludzie poznali dopiero wiele lat później. Niestety wiele z nich nie przetrwało podróży… wyjątkiem jest właśnie Bea.

Reklama

Space Tail: Every Journey Leads Home. Przepiękna opowieść o odkrywaniu kosmosu i samego siebie zadebiutuje jesienią 2022 roku - 3

Space Tail: Every Journey Leads Home. Przepiękna opowieść o odkrywaniu kosmosu i samego siebie zadebiutuje jesienią 2022 roku - 3
Space Tail: Every Journey Leads Home. Przepiękna opowieść o odkrywaniu kosmosu i samego siebie zadebiutuje jesienią 2022 roku - 4
Space Tail: Every Journey Leads Home. Przepiękna opowieść o odkrywaniu kosmosu i samego siebie zadebiutuje jesienią 2022 roku - 4

Space Tail: Every Journey Leads Home. Przepiękna opowieść o odkrywaniu kosmosu i samego siebie zadebiutuje jesienią 2022 roku - 5

Space Tail: Every Journey Leads Home. Przepiękna opowieść o odkrywaniu kosmosu i samego siebie zadebiutuje jesienią 2022 roku - 5

 

 

[GALERIA SCREENÓW]

Reklama

Rozgrywka w Space Tail: Every Journey Leads Home oparta będzie na trzech filarach: zmysłach, relacjach i towarzyszach.

  • Zmysły - Bea nie jest superpsem. Nie ma żadnych nadludzkich - a właściwie nadpsich - mocy. Podobnie jak każdy prawdziwy pies może posługiwać się jedynie zmysłami: węchem, obserwacją i słuchem. To właśnie na nich oparta będzie jedna z głównych mechanik gry, tzw. detective mode, dzięki któremu psina dotrze do ukrytych lokacji oraz będzie mogła lepiej zareagować na czyhające na nią niebezpieczeństwa. W nieznanym sobie środowisku może bowiem liczyć jedynie na zmysły oraz własny instynkt.
  • Relacje – Podczas swojej podróży Bea napotka wiele istot pozaziemskich. Część z nich będzie nastawiona przyjaźnie, jednak niektórzy mieszkańcy obcych planet uznają Beę za nieproszonego gościa. Gracze będą mogli wchodzić z nimi w interakcje i komunikować się poprzez swoisty “system dialogowy” - oparty na psich zachowaniach - aby zbudować więź, znaleźć wspólny język i uzyskać pomoc. Należy jednak być bardzo uważnym, bowiem każda akcja będzie miała swoje konsekwencje.
  • Towarzysze – W trakcie podróży Bea zaprzyjaźni się z dwoma istotami: Kometą Rose oraz robotem o imieniu 8088Y. Będą oni towarzyszyć jej niemal przez całą grę, służąc pomocą w rozwiązywaniu zagadek i unikaniu niebezpieczeństw, a także w ostatecznym rozrachunku wpływając na zakończenie opowieści. Każdy z nich będzie miał unikalne zdolności, o użyciu których decydować będzie gracz.

Space Tail ma po pierwsze sprawiać graczom frajdę, ale jednocześnie skłaniać do pewnej zadumy, bo to nie jest prosta opowieść o psie w kosmosie. Jednocześnie, jest to rodzaj naszego hołdu dla wszystkich zwierzaków, które utorowały ludziom drogę do gwiazd oraz podróż do czasów, gdy wszyscy zagrywaliśmy się retro platformówkami - mówi Robert Ogłodziński, producent wykonawczy w Longterm Games.

Space Tail: Every Journey Leads Home ma być grą idealną dla dużych i małych graczy – przetestuje umiejętność logicznego myślenia i kreatywność, zagadki nie będa jednak odwracać uwagi od opowiadanej historii. Ta będzie bowiem bardzo ważna, a nad powstawaniem jej czuwał Łukasz Palkowski, wielokrotnie nagradzany reżyser, znany z produkcji takich jak “Chyłka”, “Bogowie” czy “Belfer”. Przygody Bei poznawać będziemy przy akompaniamencie klimatycznej muzyki skomponowanej przez Jana Sanejko oraz Bartosza Chajdeckiego, uznanych polskich kompozytorów muzyki filmowej i teatralnej. Sama gra powstała we współpracy z Enjoy Studio S.A.

Produkcja pojawić się ma jeszcze w tym roku na platformie Steam i Nintendo Switch, a docelowo także na konsolach poprzedniej i obecnej generacji.

 

Reklama

Więcej informacji o grze znaleźć można na stronie www, więcej materiałów znajdą Państwo tutaj.

Steam: https://store.steampowered.com/app/1975660/Space_Tail_Every_Journey_Leads_Home/
Facebook: https://www.facebook.com/spacetail/
Instagram: https://www.instagram.com/spacetail_game/
Twitter: https://twitter.com/SpaceTail_Game
TikTok: https://www.tiktok.com/@spacetail_game

 

O Longterm Games:

Longterm Games to powstała w 2020 roku z inicjatywy Alberta Rokickiego i Roberta Ogłodzińskiego spółka gamingowa, której celem jest tworzenie niepowtarzalnych, wybitnych gier wideo, w które gracze chcieliby grać bez końca. Model biznesowy zakłada produkowanie gier, które ma charakteryzować bardzo długi okres monetyzacji, przez co uzyskać mają status typowych "long sellerów", generujących przychody przez wiele lat zarówno ze sprzedaży podstawowej wersji, jak również dodatków, trybów wieloosobowych (co-op), pakietów wraz z dostępem do wszystkich dodatków (tzw. "season pass") oraz kolejnych części (sequels). Mimo relatywnie krótkiego okresu działania spółka współpracuje z weteranami branży gamingowej, i IT, znanymi między innymi z CD Projekt RED, Klabater SA czy Deloitte Polska.

Czytaj więcej