Klienci PKO Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych mogą zdalnie potwierdzać swoją tożsamość, z wykorzystaniem mojeID, w ramach Biura Obsługi Klienta online. Dzięki usłudze mojeID i prostemu formularzowi, klienci zaktualizują dane kontaktowe lub złożą oświadczenie IKZE w zakresie prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej.
mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości użytkownika w relacjach z firmami i administracją publiczną. Teraz za pomocą mojeID dostęp do wybranych usług, dotychczas wymagających osobistego potwierdzenia tożsamości, zyskali także klienci PKO Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych.
– Dzięki zdalnemu potwierdzeniu tożsamości przez mojeID nasi klienci, którzy nie mają jeszcze dostępu do serwisu transakcyjnego i-Fundusze, mogą w ciągu kilku minut zaktualizować dane kontaktowe oraz złożyć inne dyspozycje. To duże ułatwienie i oszczędność czasu. Zależy nam na zapewnianiu naszym klientom nie tylko nowoczesnych, ale również intuicyjnych i bezpiecznych rozwiązań. mojeID spełnia najwyższe standardy ochrony danych i świetnie wpisuje się w naszą strategię digitalizacji obsługi – mówi Piotr Żochowski, Prezes PKO TFI.
PKO TFI zarządza środkami finansowymi w imieniu ponad 1,6 miliona klientów. Towarzystwo oferuje ponad 60 różnorodnych programów inwestycyjnych i funduszy. PKO TFI jest największym – pod względem aktywów – zarządzającym detalicznymi funduszami inwestycyjnymi w Polsce, a klienci – inwestorzy powierzyli mu ponad 40 mld PLN.
– Portfel dostawców usługi mojeID powiększa się o kolejnego, kluczowego gracza sektora finansowego. Nasze rozwiązanie wspiera rozwój usług cyfrowych i znajduje zastosowani