KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |||||||||||
| Raport bieżący nr | 49 | / | 2021 | |||||||
Data sporządzenia: | 2021-11-29 | ||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | |||||||||||
VIVID GAMES S.A. | |||||||||||
Temat | |||||||||||
Aktualizacja strategii rozwoju na lata 2022-2025 | |||||||||||
Podstawa prawna | |||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | |||||||||||
Treść raportu: | |||||||||||
Zarząd Spółki Vivid Games S.A. (dalej jako: „Spółka”, „Emitent”), informuje, że w dniu 29 listopada 2021 roku Zarząd Emitenta przyjął, a Rada Nadzorcza zatwierdziła zaktualizowaną strategię rozwoju spółki na lata 2022-2025. Przyjęta strategia odzwierciedla priorytety kluczowe dla rozwoju działalności operacyjnej Vivid Games. W okresie od 2022 do 2025 roku podstawowym przedmiotem działalności Emitenta pozostanie produkcja i wydawnictwo gier mobilnych free-to-play w modelu Game as a Service (GaaS - gra jako usługa). Dla osiągnięcia poniższych założeń Spółka podejmuje inwestycje w uczenie maszynowe, analitykę oraz płatne pozyskiwanie użytkowników, jako obszary kluczowe dla wspierania efektywnej monetyzacji gier. Rozwój Spółki oprze się na trzech filarach działalności: I. Rozwój tytułów z obecnego portfolio II. Stworzenie nowej gry na bazie meta-gry Real Boxing 2 III. Publishing nowych tytułów w podziale na 2 linie portfolio: - symulatory walki i gry sportowe - gry casual oraz mid-core games Cele zaplanowane do zrealizowania w ww. obszarach w latach 2022-2025 to: I. Rozwój tytułów z obecnego portfolio Cel 1: Wyskalowanie przychodów z Real Boxing 2 do poziomu ponad 1M |