Startup Zonifero prowadzi kampanię crowdfundingową na platformie StockAmbit. Spółka ma w planach wejście na rynek NewConnect. Co warto wiedzieć o tej innowacyjnej spółce?
Zonifero to startup, który oferuje platformę wspierającą zarządzanie hybrydowym modelem pracy w zakresie m. in. zasobów biurowych i administracyjnych. W jej ramach są dostępne różne moduły, takie jak aplikacja do obsługi biura, recepcji, komunikacji z pracownikami. Aplikacja Zonifero oferuje wiele możliwości, które można rozbudowywać o dodatkowe funkcje.
Głównym elementem systemu jest Zonifero Workplace. Służy do zarządzania miejscem pracy zarówno w aspekcie budynku i przestrzeni biurowej, jak i komunikacji z pracownikami. W ramach aplikacji są dostępne liczne funkcjonalności, jak Inteligentny Budynek (m. in. otwieranie przejść telefonem komórkowym, kontrolowanie temperatury pomieszczeń, oświetlenia, zużycia energii), System Zarządzania Zasobami (rezerwacje sal konferencyjnych, biurek, miejsc parkingowych itp.), Mobilny Intranet (komunikacja z pracownikami) i Procesy Biurowe (delegacje, wnioski, nieobecności, różnego rodzaju formularze). Ponadto dostępne są dodatkowe rozwiązania. Zonifero TV to system do zarządzania treściami wyświetlanymi na ekranach w całej firmie lub budynku. Zonifero Services to system do zarządzania pracą firm serwisowych takich jak firmy sprzątające czy ochrona. Zonifero Lobby to aplikacja na iPada służąca do rejestracji gości w recepcji firmy lub budynku. Zonifero Passport to aplikacja dla częstych gości (np. kurierów), umożliwiająca szybszą rejestrację w budynkach, w których wdrożone jest Zonifero Lobby.
Proponowane rozwiąz