Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31+0,00%
USD / PLN3,99-0,01%
CHF / PLN4,43-0,02%
GBP / PLN5,04-0,01%
EUR / USD1,08+0,02%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,62+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 232,81+1,87%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

fantasyexpo

Community Villa pod kierownictwem Adriana Palmy dołącza do GTEM SA i zadba o budowanie i zarządzanie społecznościami zgromadzonymi wokół magazynów wydawanych przez spółkę – CD-Action i PC Format – oraz poszerzy portfolio agencji gamingowej o oddolne działania komunikacyjne w obrębie społeczności.

Community Villa to jedna z wiodących agencji w branży gamingowej

na całym świecie i jedna z niewielu firm skupiająca się na działaniach bezpośrednich w społecznościach graczy. Dba zarówno o istniejące środowiska, jak i odpowiada za budowanie od podstaw community nowych tytułów oraz całą komunikację na linii gracz-developer/gracz-wydawca. Firma istnieje na rynku gamingowym od kwietnia 2016 roku – przez ten czas pracowała przy ponad setce projektów z deweloperami i wydawcami z całego świata. W obszernym portfolio Community Villa na uwagę zasługują działania na rzecz takich tytułów jak SUPERHOT, The Vanishing of Ethan Carter, RUINER, Gloomhaven, Kao The Kangaroo, Dying Light: Bad Blood czy Ghostrunner.

GTEM SA, które ma już doświadczenie w budowaniu społeczności,

dzięki ekspertom z Community Villa zwiększy skuteczność i rozpiętość rozpoczętych już działań komunikacyjnych. Połączenie firm oznacza również podniesienie jakości i poszerzenie zakresu usług ponieważ wraz ze wsparciem Fantasyexpo planują globalną ekspansję, by w sposób kompleksowy wspomagać deweloperów i wydawców gier na każdym kontynencie, zarówno w procesie promocji prowadzącym do zwiększenia sprzedaży gier, jak i w obszarze komunikacji z graczami i zacieśniania z nimi relacji.

Już od pewnego czasu szukaliśmy takiego partnera specjalizującego się w budowaniu społeczności. Cieszę się, że wybór padł na Community Villa kierowaną przez Adriana Palmę. Wierzę, że doświadczenie zespołu wniesie nowe pomysły i powiew świeżości do komunikacji i zarządzania społecznościami skupionymi wokół magazynów CD-Action i PC Format oraz rozwinie działania komunikacyjne z ogromna korzyścią dla czytelników, graczy i szeroko rozumianego rynku gamingowego - mówi Lidia Ukleja, Prezes GTEM SA.

Adrian Palma, założyciel Community Villa, od początku swojej kariery związany był z gamingiem

Reklama

Współpracował jako redaktor z czołowymi portalami o tematyce gamingowej, zdobywał doświadczenie jako community manager w szeregu firm deweloperskich, pracował również w dziale marketingu Google’a. Pomysł na powołanie do życia Community Villa zrodził się z refleksji, że to, co najbardziej wyróżnia gry, które odniosły komercyjny sukces na przepełnionym i wymagającym rynku gamingowym, to społeczność graczy. Wiele świetnych produkcji ginie w zalewie nowych gier właśnie przez brak skupionego wokół nich środowiska fanów.

Każda dobra gra zasługuje na to, by dotrzeć do swojej bazy odbiorców – to myśl przewodnia działań Community Villa. Cieszymy się, że łączymy siły z wydawcą tak kultowych magazynów w Polsce, dla których społeczność graczy zawsze była (i dalej będzie) najważniejsza. – mówi Adrian Palma, założyciel Community Villa.

Na połączeniu zyska również Fantasyexpo,

które tym samym jeszcze mocniej rozszerzy portfolio usług oraz możliwości komunikacyjne w obszarze gamingu, zarówno dla własnych inicjatyw esportowych i gamingowych, jak i dla marek endemicznych, które w gamingu poszukują nowych alternatyw i możliwości komunikacji w społeczności.

Czytaj więcej