Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31+0,05%
USD / PLN4,00+0,17%
CHF / PLN4,43+0,06%
GBP / PLN5,05+0,13%
EUR / USD1,08-0,11%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ecommerce solutions

Wartość rynku telekomunikacyjnego została w 2019 roku oszacowana przez Urząd Komunikacji Elektronicznej na 39,6 mld zł, co w porównaniu do roku 2018 oznaczało 0,4 mld zł wzrost. Najważniejszą usługą telekomunikacyjną dla użytkowników okazał się dostęp do szerokopasmowego Internetu, z którego dziś korzysta już 75% gospodarstw domowych w Polsce.

Innowacyjne potrzeby rynku 

Nasz klient z Niemiec - jedna z wiodących, światowych firm telekomunikacyjnych - zgłosił potrzebę zbudowania innowacyjnej platformy obsługi klienta.

To globalne przedsiębiorstwo wciąż korzystało ze starszych systemów uniemożliwiających mu dalszy rozwój. Odpowiadając na to wyzwanie w ramach grupy stworzyliśmy platformę e-commerce działającą w modelu omnichannel.

W trakcie projektu wykorzystaliśmy następujące narzędzia:

  • Jira Agile (umożliwiające zarządzanie projektami),
  • SonarQube (pozwalające na kontrolę jakości kodu).

Nowe narzędzia poprawiły przepływ pracy, ułatwiły raportowanie i pozytywnie wpłynęły na jakość kodu. W projekt zaangażowaliśmy zespół wykwalifikowanych i doświadczonych architektów, a także analityków o różnych specjalizacjach, co zagwarantowało spójność, jakość i innowacyjność tworzonego produktu.

Pozytywne oceny użytkowników 

Reklama

Nowy system pozwolił klientowi szybciej reagować na potrzeby rynku, a przeprowadzone przez nas badania na użytkownikach umożliwiły dostosowanie systemu wprost pod ich wymagania.

Dzięki poprawionej wydajności systemu zarządzanie dużymi kampaniami marketingowymi stało się efektywniejsze i łatwiej dostępne. Wdrożone rozwiązanie pozwoliło dwukrotnie zwiększyć liczbę użytkowników mobilnych, podnieść poziom sprzedaży aż o 10%, a dodatkowo również skrócić czas ładowania strony internetowej, tak, że obecnie wynosi on 0,6 - 4,2 sekundy.

--------------------------------- 

Według PMR wartość rynku telekomunikacyjnego w Polsce w latach 2020–2025 będzie rosła średnio o 0,4 % co roku. Na przyspieszony rozwój rynku wpłynie przede wszystkim technologia 5G oraz związane z nią produkty i usługi. Śledząc bieżące trendy i wdrażając innowacje, które pozwolą lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, firmy budują swoją przewagę konkurencyjną i nadają branży zupełnie nową jakość.

To także może Cię zainteresować

Czytaj więcej