Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31+0,02%
USD / PLN4,00+0,15%
CHF / PLN4,43+0,10%
GBP / PLN5,05+0,15%
EUR / USD1,08-0,13%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

cs go

Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi i pierwsza spółka reprezentująca rynek
e-sportu na warszawskiej giełdzie, prezentuje dane operacyjne drugiego uruchomionego przez siebie serwisu – Skinwallet Market. Uruchomiona 5 października br. platforma odpowiada już za ponad 20 proc. wszystkich dóbr cyfrowych sprzedanych w tym okresie przez spółkę. Tylko w październiku pozyskała 2,5 tys. użytkowników.

Skinwallet to jeden z największych serwisów związanych z handlem dobrami cyfrowymi. Od 2019 roku działa w modelu instant (umożliwiającym użytkownikom uzyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż wirtualnych przedmiotów za pieniądze), a od 5 października br. również w modelu marketplace jako Skinwallet Market. Aktualnie platforma marketplace pozwala użytkownikom kupować dobra cyfrowe, docelowo będzie obsługiwać zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

- W pierwszym, niepełnym miesiącu działalności Skinwallet Market pozyskał 2532 nowych użytkowników,
a 22 proc. wartości wszystkich odnotowanych przez nas transakcji sprzedaży pochodzi właśnie z tej platformy. To bardzo dobry wynik i spodziewamy się, że w nadchodzących miesiącach, wraz z prowadzeniem szeroko zakrojonych działań marketingowych, będzie coraz lepszy
– mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

Trwają prace nad wdrożeniem pozostałych funkcjonalności platformy marketplace, w tym zwłaszcza możliwości handlu dobrami cyfrowymi bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

Reklama

- Przed nami bardzo intensywny okres, gdyż jeszcze w tym roku zaplanowaliśmy uruchomienie pełnej wersji platformy, która pozwoli graczom na swobodne składanie zleceń kupna i sprzedaży skórek. Otworzy nas to na nawet kilkukrotnie większy rynek. Wdrożenie nowych funkcjonalności w czwartym kwartale, a więc wzmożonym okresie aktywności graczy, powinno pozytywnie wpłynąć na jej odbiór. Projekt jest realizowany zgodnie z harmonogramem, a pierwsze efekty spodziewamy się zobaczyć już w wynikach za pierwszy kwartał 2021 r. – uzupełnia Kornel Szwaja.

Przychody Skinwallet wygenerowane w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku są o 167% wyższe niż przychody osiągnięte w analogicznym okresie w 2019 roku oraz przewyższają łączną wartość przychodów wypracowaną w całym 2019 roku o 69 proc. We wrześniu br. spółka zadebiutowała na NewConnect.

O spółce:

Skinwallet jest właścicielem platform do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, funkcjonujących w dwóch modelach: instant oraz marketplace. Skinwallet Instant umożliwia użytkownikom pozyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż dóbr cyfrowych za pieniądze. Skinwallet Market docelowo umożliwiać będzie handel wirtualnymi przedmiotami z gier bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, obsługując zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży. Najważniejszym rynkiem aktywności spółki jest gra Counter-Strike: Global Offensive, jednak platformy obsługują również handel przedmiotami z gier Dota 2 oraz Team Fortress 2.

Spółka Skinwallet powstała w ramach funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Od 2 września br. jest notowana na rynku NewConnect.

Czytaj więcej