Handel detaliczny ulega niesamowicie szybkiej cyfryzacji i jest jedną z tych branż, która bardzo chętnie wdraża nowe technologie. Tylko w 2019 roku wartość polskiego rynku e-commerce wynosiła aż 50 mld złotych. Dynamicznie zmieniające się potrzeby, oczekiwania i nawyki konsumenckie oraz będący ich wypadkową model zakupowy okazują się więc prawdziwą szansą na rozwój handlu, zwłaszcza tego internetowego.
Jedna platforma – wiele możliwości
Współpracujący z nami klienci doskonale zdają sobie z tego sprawę. Jednego z nich, reprezentującego polski sektor kultury i rozrywki, wsparliśmy swoją wiedzą i umiejętnościami, tworząc system, który łączy w sobie trzy odrębne aplikacje – sklep internetowy, aplikację mobilną oraz portal informacyjny.
- Sklep internetowy - umożliwia internetową sprzedaż biletów na różnego rodzaju wydarzenia. Dzięki niemu, każdy z użytkowników w czasie rzeczywistym może zweryfikować dostępność interesujących go miejsc, a następnie dokonać zakupu biletu. System automatycznie rejestruje te informacje i przekazuje je pozostałym użytkownikom, blokując możliwość wyboru zarezerwowanych już miejsc. Co więcej, dzięki tej platformie e-commerce, organizator wydarzenia otrzymuje dostęp do informacji takich jak: ilość zarezerwowanych i sprzedanych biletów oraz status płatności. Wysoka wydajność systemu pozwala na jednoczesną obsługę i zarządzanie dużą ilością użytkowników, a wykorzystanie chmury Azure pozwala na bieżące monitorowanie usługi i dynamiczne zwiększanie zasobów w sposób wprost proporcjonalny do aktualnego zapotrzebowania.
- Aplikacja mobilna – pozwala na łatwą ocenę rekomendowanych wydarzeń, a następnie, dzięki wykorzystaniu uczącego się na bazie poprzednich wyborów algorytmu, rekomenduje wydarzenia, które mogą zainteresować danego użytkownika. Wykorzystując funkcję geolokalizacji, aplikacja umożliwia także łatwe odnajdywanie wydarzeń odbywających się na obszarze geograficznym, na którym aktualnie przebywa użytkownik.
- Portal informacyjny - to zaawansowane narzędzie, które pokazuje informacje o zbliżających się wydarzeniach kulturalnych, a dodatkowo pozwala klientowi na publikowanie własnych treści. Jego pełna integracja ze sklepem internetowym oraz aplikacją mobilną umożliwia łatwe zaciąganie publikowanych tutaj informacji i publikowanie oraz aktualizowanie ich również w tych pozostałych dwóch kanałach.
Dzięki współpracy, nasz klient z branży e-commerce otrzymał w pełni funkcjonalny system integrujący sklep internetowy, aplikację mobilną oraz portal informacyjny. Umożliwia on:
- łatwy i szybki przegląd wydarzeń rozrywkowo-kulturalnych, z możliwością wyszukiwania wydarzeń odbywających się w pobliżu,
- zakup biletów na wybrane wydarzenia (i szeroki wybór metod płatności),
- stosowanie zaawansowanych metod filtrowania w celu znalezienia najlepszego dopasowania,
- zarządzanie dużym ruchem oraz obsługę wielu transakcji w jednym momencie.
To skrojone na miarę potrzeb współczesnych konsumentów narzędzie, które pozwala nie tylko zautomatyzować i zoptymalizować proces sprzedaży internetowej, ale przede wszystkim zwiększyć notowane zyski.
Komentarze
Sortuj według: Najistotniejsze
Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję