Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
profile icon
Reklama
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Gamivo, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, podsumowuje I kwartał 2021 r. W tym okresie przychody Grupy wyniosły blisko 10 mln zł. Przychody związane z działalnością platformy Gamivo.com wzrosły r/r o 108 proc. Zysk brutto związany z działalnością platformy wyniósł 2,14 mln zł i był o 207 proc. wyższy niż rok wcześniej. Skonsolidowany zysk brutto

Gamivo
Gamivo S.A.
16.3508
8.28 %
Dywidendy
1 dzień
-0.3 %
1 tydzień
10.48 %
1 miesiąc
2.84 %
6 miesięcy
11.99 %
wyniósł 1,82 mln zł, a zysk netto 1,23 mln zł. W kwietniu spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

Gamivo działa na pograniczu rynku e-commerce oraz gamingu. Platforma łączy ze sobą ponad 2,5 miliona graczy z bazą blisko 1 tysiąca sprzedawców, którzy oferują ponad 50 tysięcy produktów. Tylko w I kwartale wygenerowali oni łączny obrót na platformie w wysokości 48,6 mln zł, co jest wynikiem o 47 proc. lepszym r/r.

- Dynamiczny wzrost biznesu i bardzo dobre wyniki finansowe I kwartału to efekt konsekwentnego umacniania naszej pozycji rynkowej oraz zmian wewnątrz organizacji. W minionym kwartale uruchomiliśmy nowe kanały marketingowe i zwiększyliśmy nakłady na efektywne wykorzystanie istniejących. Przeprowadziliśmy reorganizację pracy działów, która objęła m.in. utworzenie nowej komórki Business Support wspierającej sprzedawców w codziennych sprawach. – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo.

 

Dane skonsolidowane Gamivo

Dane platformy Gamivo.com

[tys. zł]

Q1 2021

Q1 2020

Q1 2021

Q1 2020

GMV

  

48 596

33 121

Przychody

9 628

0

9 625

4 626

Zysk brutto

1 821

0

2 141

696

Wysoka jakość obsługi klienta w połączeniu z konkurencyjnymi cenami produktów to dwa filary na których spółka wyraźnie wyróżnia się spośród konkurencji, budując mocną pozycję rynkową. Celem Gamivo jest dynamiczny wzrost organiczny realizowany m.in. poprzez ekspansję na nowe rynki oraz wzmacnianie zaangażowania obecnych i przyciąganie nowych sprzedawców, a w efekcie zwiększanie liczby produktów dostępnych na platformie oraz zawieranych transakcji.

- To pierwszy raport, który publikujemy jako spółka notowana na warszawskiej giełdzie. Tym bardziej cieszymy się, że możemy pochwalić się tak dobrymi wynikami. – dodaje Mateusz Śmieżewski.

O Spółce

Reklama

GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Gamivo łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gamivo oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Najbliższe plany spółki skupiają się na rozwoju oferowanego asortymentu o produkty fizyczne, w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw. Wiadomości te są istotnym źródłem wiedzy dla inwestorów, analityków i osób zainteresowanych rynkiem finansowym, oferując wgląd w bieżące zmiany oraz inicjatywy podejmowane przez firmy na rynku. Publikacje obejmują także informacje o rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, które często stanowią fundament gospodarki, a także startupów, które mogą wprowadzać innowacyjne rozwiązania.


komentarze

Komentarze

Sortuj według:  Najistotniejsze

  • Najnowsze
  • Najstarsze

Nie ma jeszcze komentarzy. Skomentuj jako pierwszy i rozpocznij dyskusję

Reklama
Reklama