Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,30-0,20%
USD / PLN3,98-0,18%
CHF / PLN4,42-0,21%
GBP / PLN5,03-0,25%
EUR / USD1,08-0,02%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Ważna strefa oporu na DAX

Łukasz Stefanik | 14:20 15 kwiecień 2016
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Niemiecki indeks DAX dotarł do istotnego miejsca z perspektywy interwału dziennego. Na wykresie wyznaczyłem strefę oporu w rejonach 10 100pkt. W tym miejscu rynek wielokrotnie reagował w przeszłości, mogliśmy obserwować testy zarówno z jednej jak i z drugiej strony. W dniu wczorajszym cena ponownie przetestowała wspomnianą strefę. Co dalej?

Wykres 1. Indeks DAX interwał D1
FXMAG forex ważna strefa oporu na dax 1

FXMAG forex ważna strefa oporu na dax 1

Kiedy można myśleć o spadkach, a kiedy o wzrostach? Najlepiej zaczekać na wybicie lokalnego układu 1:1 czyli największej korekty na widocznym poniżej impulsie wzrostowym. Wtedy tendencja w krótkim terminie ulegnie zmianie i na reteście wspomnianego układu będzie można próbować zajmować pozycje krótkie. Jeżeli chodzi natomiast o scenariusz wzrostowy tutaj zaczekałbym z longami na wyraźne wybicie wyznaczonej z interwału D1 strefy oporu.

Wykres 2. Indeks DAX interwał H1
FXMAG forex ważna strefa oporu na dax 2

FXMAG forex ważna strefa oporu na dax 2

Reklama

 

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Łukasz Stefanik

Łukasz Stefanik

Analityk Rynków Finansowych XTB. Trader obecny na rynku OTC nieprzerwanie od 2009 roku. Specjalizuje się głownie w geometrii rynkowej oraz układach opartych o liczby Fibonacciego. Transakcje i analizy Łukasza możesz śledzić na TradingDot.

Autora możesz obserwować na LINKEDIN 


Tematy

Reklama

Czytaj dalej