Spółka rozpoczęła kampanię marketingową Counter Terrorist Agency
WarSaw Games, warszawski producent i wydawca gier, rozpoczął kampanię marketingową projektu Counter Terrorist Agency na Kickstarterze. To gra o współczesnej agencji wywiadu, której zadaniem jest wykrywanie i zapobieganie potencjalnym zagrożeniom terrorystycznym. Z kampanii, która będzie prowadzona przez 30 dni, spółka chce pozyskać 10 tys. dolarów kanadyjskich. Wydanie tytułu zaplanowano w IV kwartale br.
- Zdecydowaliśmy o przeprowadzeniu kampanii Counter Terrorist Agency na platformie Kickstarter, ponieważ z jednej strony chcemy wypromować ten tytuł, a z drugiej pozyskać dodatkowe pieniądze na jego rozbudowę. Zebrane środki pozwolą nam na wzbogacenie gry o nowe funkcjonalności oraz rozwinięcie tych, które już istnieją. Powiększymy m.in. liczbę rozmów do przeczytania, dodamy kolejne scenariusze i nowe połączenia telefoniczne, które przeanalizują gracze. Jeśli okaże się, że wsparcie użytkowników będzie większe niż zakładaliśmy, stworzymy wersje na kolejne platformy, mobilną, Nintendo Switch, PS4 i Xbox One – informuje Tomasz Róziecki, współzałożyciel WarSaw Games
Kampania na Kickstarterze ruszyła 24 kwietnia i potrwa przez 30 dni. Najmniejszy pakiet, wspierający użytkownicy mogą nabyć już za 3 dol. kanadyjskie, największy aż za 2,5 tys. dol. kanadyjskich.
Counter Terrorist Agency to gra strategiczna czasu rzeczywistego z elementami symulacji i zarządzania. Głównym zadaniem gracza jest rozwijanie i kierowanie organizacją antyterrorystyczną, która ma na celu zapobieganie potencjalnym atakom na terenie całego świata. Użytkownik otrzymuje dostęp do nowoczesnych narzędzi i technik inwigilacji, które umożliwiają śledzenie, podsłuchiwanie i podglądanie podejrzanych osób i grup przestępczych. Łączenie wątków, odkrywanie związków pomiędzy jednostkami doprowadzi gracza do ułożenia siatki powiązań i zapewnienie bezpieczeństwa na świecie. Wydawcą gry został Game Operators.
WarSaw Games rozpoczęło proces zmiany nazwy – już niedługo będzie działało jako Play2Chill. – W ostatnim czasie znacznie przyspieszyliśmy z rozwojem naszego studia. Pracujemy nad większymi projektami, których powodzenie może zdecydować o wzroście znaczenia naszego studia w branży gamingowej. Już teraz jesteśmy niezależnym producentem gier o globalnym zasięgu, a nasze gry zdobywają coraz większą rzeszę fanów – komentuje Paweł Flanc, współzałożyciel WarSaw Games
Counter Terrorist Agency zostało nominowane do nagrody Best Indie Games w konkursie Indie Showcase, który odbywa się co roku podczas konferencji Digital Dragons.
Cele spółki związane z kampanią na Kickstarterze:
CEL | REALIZACJA |
10 tys. dol. kanadyjskich | 3 typy organizacji terrorystycznych 9 typów technik wywiadu 40 rzeczywistych połączeń telefonicznych Ponad 100 rozmów do przeczytania i analizy 20 specjalnych wydarzeń/scenariuszy 30 dużych miast |
20 tys. dol. kanadyjskich | 60 rzeczywistych połączeń telefonicznych Ponad 200 rozmów do przeczytania i analizy 30 specjalnych wydarzeń/scenariuszy 50 dużych miast Wersja na system MAC OS |
30 tys. dol. kanadyjskich | 3 kolejne typy organizacji terrorystycznych |
35 tys. dol. kanadyjskich | Wersja mobilna |
45 tys. dol. kanadyjskich | Wersja na Nintendo Switch |
60 tys. dol. kanadyjskich | Wersja na PS4 i Xbox One |
70 tys. dol. kanadyjskich | Wprowadzenie wersji multiplayer |
Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/playway/counter-terrorist-agency
Steam: https://store.steampowered.com/app/936490/Counter_Terrorist_Agency/
O SPÓŁKACH:
WarSaw Games to warszawskie, niezależne studio gamingowe, tworzące tytuły na platformy mobilne i komputery stacjonarne. Zespół składa się z programistów i grafików z dużym doświadczeniem w branży gier. Obecnie studio pracuje nad kilkoma projektami, m.in. Counter Terrorist Agency.
Game Operators to wydawnictwo, które inwestuje, wydaje i promuje gry wideo. Firma wspiera powstawanie innowacyjnych i unikatowych produkcji, takich jak 911 Operator lub Radio Commander, dołączając do projektów na różnych etapach ich powstawania – od fazy koncepcyjnej po wsparcie dla niemal gotowych produktów.
PlayWay to jeden z czołowych producentów i wydawców gier komputerowych i mobilnych w Polsce. Spółka powstała w 2011 r., dotychczas wyprodukowała i wydała ponad 40 gier. Firmę wyróżnia bardzo duża liczba zespołów deweloperskich (ponad 40) i jeszcze większa liczba wytwarzanych jednocześnie gier, co zwiększa prawdopodobieństwo odniesienia rynkowego sukcesu. PlayWay jako jedyny deweloper w Polsce zdecydował się na uruchomienie unikatowego kampusu dla współpracujących zespołów programistów – PlayWay Campus w Hornówku, który umożliwia efektywną pracę zespołów deweloperów oferując komfortową przestrzeń coworkingową.
Karolina Żebrowska InnerValue Investor Relations k.zebrowska@innervalue.pl +48 531 250 413 | Kamila Petrus InnerValue Investor Relations k.petrus@innervalue.pl +48 502 258 385 |