Spis treści:
RAPORT BIEŻĄCYMESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 2 | / | 2023 | ||||||||
Data sporządzenia: | 2023-01-13 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
VEE S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Dane o działalności handlowej - wskaźnik MPC, grudzień 2022 | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Vee SA („spółka”, „Emitent”) podaje do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta. Według danych pochodzących z systemów sprzedaży spółki, w grudniu 2022 r. wskaźnik MPC (Minutes of Processed Conversations), mierzący miesięczną liczbę minut rozmów realizowanych przez Vee na rzecz klientów biznesowych, wyniósł 329,8 tys. minut – co jest wynikiem o 4,7 proc. wyższym od MPC listopadowego. MPC z H2 2022 r. w porównaniu do MPC z H2 z 2021 r. wzrosło o 42,5 proc. MPC za cały 2022 r. osiągnęło wynik o 47,9 proc. wyższy w stosunku do MPC z 2021 r. Łączne MPC w 2022 r. wyniosło 3,92 mln minut, co stanowi rekordowy wynik w historii spółki. Spółka zaznacza przy tym, że grudniowy wskaźnik MPC został zrealizowany m.in. dzięki wzrostowi wolumenów procesowanych minut z trwających projektów dla m.in. firm z branż: ubezpieczeniowej, bankowej i finansowej. Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych, a zainteresowanie technologią i usługami spółki wynika z ich poziomu efektywności, konkurującego z jakością pracy tradycyjnych działów obsługi klienta. Jednocześnie Zarząd podkreśla, że na sumę MPC składają się rozmowy Vee realizowane zarówno w trybie produkcyjnym, jak i komercyjnym trybie POC (proof of concept), co może wpływać na wysokość rozliczanej stawki za minutę rozmowy z Vee. Mając powyższe na uwadze, Zarząd spółki spodziewa się, że wzrost wolumenu MPC przełoży się na proporcjonalny wzrost przychodów z tego segmentu działalności spółki, z zastrzeżeniem odchylenia wzrostu przychodów o 15 proc. (w górę lub w dół) od raportowanego wskaźnika MPC. W 2021 r. sprzedaż minut (wyrażona wskaźnikiem MPC) odpowiadała za średnio 85 proc. całkowitych miesięcznych przychodów spółki. Ponadto, spółka do swoich całkowitych przychodów zalicza także opłaty za setup, czyli licencje i prace wdrożeniowe – rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee. Spółka nie podaje (z wyłączeniem danych zawartych w raportach okresowych) wysokości przychodów z innych segmentów działalności, z uwagi na ich dużą zmienność w czasie. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
|
(pełna nazwa emitenta) | ||||||||||||||||
(skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | |||||||||||||||
(kod pocztowy) | (miejscowość) | |||||||||||||||
(ulica) | (numer) | |||||||||||||||
(telefon) | (fax) | |||||||||||||||
(e-mail) | (www) | |||||||||||||||
(NIP) | (REGON) |
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2023-01-13 | Dawid Wójcicki | Prezes Zarządu | Dawid Wójcicki |