• Odbierz prezent
Ultimate VR wchodzi do gry! Trwa kampania crowdfundingowa spółki zależnej Ultimate Games i Gaming Factory

Na platformie FindFunds trwa kampania crowdinwestingowa Ultimate VR. Spółka, której założycielami są notowane na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie firmy – Gaming Factory i Ultimate Games – chce pozyskać 825 tys. zł. Środki przeznaczy na dynamiczny rozwój skoncentrowany na przystosowaniu gier swoich największych udziałowców do technologii wirtualnej rzeczywistości.

- Rynek wirtualnej rzeczywistości zwiększa swoją dynamikę i staje się coraz bardziej widoczny nie tylko w branży gier wideo, w której działamy, ale także w innych gałęziach gospodarki. Prognozy na kolejne lata mówią o tym, że globalny rynek rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w 2024 roku osiągnie wartość 72,8 mld dolarów amerykańskich. Chcemy być beneficjentem tych wzrostów, dlatego już jakiś czas temu powołaliśmy do życia spółkę Ultimate VR. Teraz nadszedł czas na jej dynamiczny rozwój – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

6 lutego na platformie FindFunds wystartowała kampania crowdfundingową Ultimate VR. Jej celem jest pozyskanie od społeczności 825 tys. zł na realizację przyjęte strategii, która zakłada bezpośrednią współpracę z Ultimate Games i Gaming Factory oraz systematyczną rozbudowę portfolio. Spółka zajmie się przystosowanie gier obu spółek do technologii wirtualnej rzeczywistości. W przyszłym roku Ultimate VR chce dołączyć do grona firm notowanych na NewConnect.

Jedną z pierwszych realizacji studia będzie Ultimate Fishing Simulator 2 - sprzedażowy hit autorstwa Ultimate Games, którego pierwsza edycja trafiła do ponad 150 tys. użytkowników. W portfolio spółki pojawią się także cztery inne pozycje, których realizacja została już zakontraktowana. Chodzi o Bakery Simulator, Knight Simulator, Castle Flipper oraz Demolish & Build 2018. Jednocześnie trwają negocjacje zmierzające do pozyskania kolejnych tytułów.

- Celem Ultimate VR jest zdobycie pozycji wiodącej spółki VR. Współpraca z doświadczonymi podmiotami i ciągłość zleceń zapewnią jej stabilne zyski. Planujemy także rozszerzenie działalności o realizacje dla podmiotów zewnętrznych. W tym celu na bieżąco badamy oczekiwania rynku w zakresie tematyki i technologii wykorzystanych w najbardziej popularnych tytułach – dodaje Dawid Sulkowski, prezes zarządu Ultimate VR.

Link do kampanii: https://findfunds.pl/kampania/?id=106

O Gaming Factory

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole notowany na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka współpracuje z ponad 20-stoma zespołami deweloperskimi i pracuje obecnie nad ponad 30-stoma produkcjami na PC. Gaming Factory produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe, gry akcji, tycoon.

O Ultimate Games:

Ultimate Games prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na PC, konsole oraz urządzenia mobilne. Spółka jest producentem i wydawcą gier sprzedawanych na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem dedykowanych platform dystrybucyjnych, w szczególności Steam, App Store, Google Play oraz Nintendo eShop, które są największymi dystrybutorami gier i aplikacji na świecie. Model prowadzonej działalności opiera się na produkcji i dystrybucji dużej liczby niskobudżetowych i wysokomarżowych gier przez rozproszone niewielkie zespoły deweloperskie.

Od 2016 roku znaczącym inwestorem spółki jest PlayWay S.A., wiodący producent i wydawca gier komputerowych w Polsce.

Od lipca 2019 roku akcje Ultimate Games są notowane na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

 


Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk